Arp shampoo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.621 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Zeus

Nogen der har nogen erfaringer med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Zeus

Zeus skriver:

Fra apoteket

Anmeld

17. marts 2011

BabyThilde

Har du prøvet med alm baby olie i stedet? det virkede over alt forventning her nemlig 

Anmeld

17. marts 2011

Zeus

BabyThilde skriver:

Har du prøvet med alm baby olie i stedet? det virkede over alt forventning her nemlig 

Ja, men jeg kan ikke finde lusekammen, og jeg kan ikke få det af med tandbørste.. Og ved jeg har set noget shampoo dernede, så hvis jeg alligevel skal derned, så kunne jeg jo prøve at købe det med... Hvis det da virker

Anmeld

17. marts 2011

Zeus

Zeus skriver:

Ja, men jeg kan ikke finde lusekammen, og jeg kan ikke få det af med tandbørste.. Og ved jeg har set noget shampoo dernede, så hvis jeg alligevel skal derned, så kunne jeg jo prøve at købe det med... Hvis det da virker

Og jeg har prøvet det med olien 3 gange, men det er stadig ikke væk

Anmeld

17. marts 2011

BabyThilde

Zeus skriver:

Og jeg har prøvet det med olien 3 gange, men det er stadig ikke væk

Åh det er træls når det ikke virker

Jeg kender desværre ikke shampooen, så jeg kan ikke svare på om den virker. Ved bare at vi brugte babyolien og lod det siddde natten over og så med en tandbørste mens hun var i bad fjernere vi det dagen efter.

Men tror også jeg havde prøvet at købe shampooen hvis det andet ikke virker. Så  for at den virker for jer.

Anmeld

17. marts 2011

Cris

Det lyder som en stædig arp... hvad med en neglebørste? Den har jeg tit brugt til mine børn

Anmeld

17. marts 2011

Cris

Og så lidt dine negle... Dengang jeg var i gang med arp med den lille, første tur med olie (olie sad også på håret med hue på i næsten 5 timer!) har jeg brugt neglen til at skrabbe den lidt af, der hvor der var meget...

Anmeld

17. marts 2011

Koen.

Er det det shampoo der hedder sascha shampoo?? til arp For det vaskede vi med et par gange fordi babyolie ikke hjalp og så vupti var det væk n

Anmeld

17. marts 2011

morethanperfect

Zeus skriver:

Har havde Oscar arp siden han var 1 måned og kunne bare ikke få det væk .. Så prøvede jeg med vaseline i hovedbunden , lod ham sove sin middagslur med det i .. Da han vågnede tog jeg en tandbørste og fjernede det .. Så vaskede jeg hans hår , og så var det væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.