Svar fra sædkvalitetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

Chalala85

Hello girlies..

Så fik vi svar. Den er ret nedsat mandens sædkvalitet Nok derfor vi ikke har haft de heldigste oplevelser.

Lægen ville gerne have en test mere for at sammenligne. Jeg skal have taget blodprøver i næste cyklus og så må vi tage den derfra. Heldigvis er uheldet ikke ude endnu. Der findes jo ganske simple måder vi stadig kan få en lille fin baby på.

Tak fordi du læste med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Maalene

Chalala85 skriver:

Hello girlies..

Så fik vi svar. Den er ret nedsat mandens sædkvalitet Nok derfor vi ikke har haft de heldigste oplevelser.

Lægen ville gerne have en test mere for at sammenligne. Jeg skal have taget blodprøver i næste cyklus og så må vi tage den derfra. Heldigvis er uheldet ikke ude endnu. Der findes jo ganske simple måder vi stadig kan få en lille fin baby på.

Tak fordi du læste med.

Åhh, hvor træls søde

Det er altså jeres tur nu, vil tænke på jer og lige sende en heeeeel bunke baby-støv

Anmeld

17. marts 2011

Chalala85

Maalene skriver:

Åhh, hvor træls søde

Det er altså jeres tur nu, vil tænke på jer og lige sende en heeeeel bunke baby-støv

Hvor er du sød vi er ret sikre på vi skal igang med iui-h men for at undgå vente tid betaler vi os nok helt fra det på en privat klinik.

Anmeld

17. marts 2011

blomst84

Både godt og skidt jo.. Rart med en afklaring og ikke så rart svar med den nedsatte sædkvalitet... Men jeg VED at i nok skal få en lille ønskebaby.. der findes jo så mange muligheder, som kan hjælpe jer de bedste tanker herfra og STORT knus

Anmeld

17. marts 2011

Chalala85

blomst84 skriver:

Både godt og skidt jo.. Rart med en afklaring og ikke så rart svar med den nedsatte sædkvalitet... Men jeg VED at i nok skal få en lille ønskebaby.. der findes jo så mange muligheder, som kan hjælpe jer de bedste tanker herfra og STORT knus

Tak søde og du har helt ret. Men nu vil vi virkelig også gerne have vores ønskebaby

Anmeld

17. marts 2011

Maalene

Chalala85 skriver:

Hvor er du sød vi er ret sikre på vi skal igang med iui-h men for at undgå vente tid betaler vi os nok helt fra det på en privat klinik.

Okay, kan virkelig også godt forstå, hvis tålmodigheden er ved at løbe ud nu her... Er det dyrt at komme i behandling?

Hvor lang ventetid er der ved det offentlige?

Krydser godt nok aaaalt hvad jeg kan for jer

Anmeld

17. marts 2011

Chalala85

Maalene skriver:

Okay, kan virkelig også godt forstå, hvis tålmodigheden er ved at løbe ud nu her... Er det dyrt at komme i behandling?

Hvor lang ventetid er der ved det offentlige?

Krydser godt nok aaaalt hvad jeg kan for jer

Der er relativt laaang ventetid med det offentlige, på de private kan vi komme igang med det samme.?

Priserne kommer helt an på hvilken klinik vi vælger men et sted imellem 5000-10000kr.

Anmeld

17. marts 2011

Maalene

Chalala85 skriver:

Der er relativt laaang ventetid med det offentlige, på de private kan vi komme igang med det samme.?

Priserne kommer helt an på hvilken klinik vi vælger men et sted imellem 5000-10000kr.

Okay, havde jeg nok også valgt så - når det kommer til det, så kan det kun gå for langsomt altså

Man kan ikke sende for meget babystøv vel?

For så får du lige en storm mere

Anmeld

17. marts 2011

Chalala85

Maalene skriver:

Okay, havde jeg nok også valgt så - når det kommer til det, så kan det kun gå for langsomt altså

Man kan ikke sende for meget babystøv vel?

For så får du lige en storm mere

hihihi nej send endelig en kæmpe storm afsted

Anmeld

17. marts 2011

CmarianN

Chalala85 skriver:

Hello girlies..

Tak fordi du læste med.

Ih hvor er det træls for jer søde...

Men ønsker jer al tænkelig medvind 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.