Hva laver i om dagen med jeres baby på 4 uger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

sandratobias

Jeg er lidt lost hva dælen jeg ska lave en hel dag, andet end bar at sidde og kigge på hende...  

Håber i kan komme med nogle forslag til hva vi kan lave sammen..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

sarahb

Vi var ude og gå hver dag, og når vi var hjemme øvede vi at ligge på maven, kigge på legetøj og snakke sammen..

Anmeld

17. marts 2011

sandratobias

sarahb skriver:

Vi var ude og gå hver dag, og når vi var hjemme øvede vi at ligge på maven, kigge på legetøj og snakke sammen..

Gad han godt ligge på maven...???
Amanda gider ikk rigtigt, jo når hun ligger på min mave...

Anmeld

17. marts 2011

sarahb

sandratobias skriver:

Gad han godt ligge på maven...???
Amanda gider ikk rigtigt, jo når hun ligger på min mave...

ikke lang tid, men så tog vi det bare i små bidder.. Jeg lagde ham med hovedt ude så han lå tæt på kanten af sofaen og så satte jeg mig ned foran sofaen så kunne han kigge på mig når han løftede hoved og så snakkede vi lidt imens.

Anmeld

17. marts 2011

Kaufie

Babymassage - så sover hun sikkert dejlig lang tid bagefter pga en god portion sansestimulering.

Synge sange - de samme igen og igen - kedeligt nu, men godt når hun skal beroliges/trøstes/have gonatsang...

Vise hende rundt i huset - lyder underligt, men en måde at snakke med hende, så hun hører sproget så meget som muligt.

Gå på biblioteket og låne bogen "Leg med dit barn" fx.

Anmeld

17. marts 2011

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
sandratobias skriver:

Jeg er lidt lost hva dælen jeg ska lave en hel dag, andet end bar at sidde og kigge på hende...  

Håber i kan komme med nogle forslag til hva vi kan lave sammen..  

Jeg kigger lige med - selvom min pige "kun" fylder 2 uger i morgen.. (utroligt at tiden går så hurtigt)

Anmeld

17. marts 2011

sandratobias

Problembarnet skriver:

Jeg kigger lige med - selvom min pige "kun" fylder 2 uger i morgen.. (utroligt at tiden går så hurtigt)

Ja det går alt for stærkt.. På søndag er det allerede 5 uger... 

Anmeld

17. marts 2011

sandratobias

Kaufie skriver:

Babymassage - så sover hun sikkert dejlig lang tid bagefter pga en god portion sansestimulering.

Synge sange - de samme igen og igen - kedeligt nu, men godt når hun skal beroliges/trøstes/have gonatsang...

Vise hende rundt i huset - lyder underligt, men en måde at snakke med hende, så hun hører sproget så meget som muligt.

Gå på biblioteket og låne bogen "Leg med dit barn" fx.

Uh ja det var nogle kanone ideer.. Mange takker..  

Anmeld

17. marts 2011

sandratobias

sarahb skriver:

ikke lang tid, men så tog vi det bare i små bidder.. Jeg lagde ham med hovedt ude så han lå tæt på kanten af sofaen og så satte jeg mig ned foran sofaen så kunne han kigge på mig når han løftede hoved og så snakkede vi lidt imens.

Det med sofaen det vil hun oz gerne, men ikk gerne på legetæppet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.