Okay så!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. marts 2011

AnneBJ

NU gider jeg faktisk ikke mere!!! Nu vil JEG påberåbe mig retten til at være UTÅLMODIG, SUR, FORVIRRET og på grænsen til GRÅD hele tiden!!! (og alligevel sneg der sig lige en smiley ind)

Sofias indenomsoverhaling har lige gjort det sidste kan jeg mærke - IKKE ét ondt ord om eller til Sofia altså, det er SÅ lækkert at hun fik sin babydreng i armene allerede, og holdt sin del af vores krejleraftale, så hun får børnepenge i april. Men jeg vil også HA'!!

Igår aftes havde jeg lokket Jørn til at nusse mig, men ventede lige på han fik set fodboldkamp færdig så han kunne komme i seng. Lige pludselig fik jeg bare SÅ ondt, i lænd, sider og fortil så jeg kunne ingenting. Det kom ikke i intervaller, maven blev (vist?) ikke hård, men det gjorde langt mere ondt end plukveer. Kunne ikke engang stå op og tisse. Da han kom ind, hjalp han mig ud på wc, pakkede mig under dynen igen med 2 panodiler og en varmepude. Dét var 1000 gange bedre end alt det nusning han kunne have stillet op med! Vi lå så bare og snakkede en times tid, jeg var ikke "besværet" af smerterne når bare jeg lå forholdsvist stille, og da vi lagde os til at sove var der ikke rigtig noget, andet end min lænd var lidt øm.

Her til morgen er der INTET, bortset fra de ONDE menstruationssmerter jeg har haft hver evig eneste morgen de sidste TO UGER!! De er så slemme, at når jeg rammer toilettet forventer jeg nærmest at NU får jeg mens, og bliver overrasket over det ikke er væltet ud med blod, og at der ikke er noget at se på toiletpapiret... Når der så er gået en lille time, så har jeg ikke ondt mere, og der sker ikke en SKID!

JEG GIDER IKKE MERE!!! Jeg vil bare gerne have ham UD, også selvom jeg så skal undvære de sjove planer i weekenden, og ikke kan sove længe mere, og skal stå op 6 gange om natten, og jeg skal vaske tøj 2 gange om dagen, hver evig eneste dag!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

Laura25

Åh Anne, jeg har det på PRÆCIS samme måde!! Masser af søde tanker og knus til dig fra din lidelsesfælle.

Anmeld

17. marts 2011

AnneBJ

Laura25 skriver:

Åh Anne, jeg har det på PRÆCIS samme måde!! Masser af søde tanker og knus til dig fra din lidelsesfælle.

TAK Laura!! Dejligt at vi er flere! - selvom det er træls at du også skal det sådan

Anmeld

17. marts 2011

Lilje82

Sender dig lige et Han kommer i morgen, så der du der hvor jeg fødte

Anmeld

17. marts 2011

Lulle25

Tilslutter mig denne tråd. Gider heller ikke mere. Har født alle mine unger 12,17 og 15 dage inden termin og nu er der 12 dage til termin. Er ved at gå bananas og sover så dårligt. Har hele ugen haft min datter hjemme og hun er endnu ikke rask. Hun har infektion i kroppen. Håber hun er frisk i morgen så jeg kan blive aktiv igen og gå i fødsel. Det passede ellers så fint med en fødsel i dag for så har jeg født onsdag, fredag og lørdag og så i dag torsdag Nå man har vel lov at drømme. 

Vestøv sendes herfra og modtages gerne

Kh Louise

Anmeld

17. marts 2011

AnneBJ

Tak begge to, hvor er I søde! Jamen imorgen det lyder helt fint, det vil jeg gerne være med på!

Anmeld

17. marts 2011

Mettemus

Siden jeg nu kan kalde mig (selvudråbt) spåkone, tror jeg at du føder på tirsdag. Nu kan det ikke slå fejl - den kloge kone har talt!

Men øv at du skal være så besværet! Nyd at være to de sidste dage også selvom intet er mere tillokkende end baby uden for maven lige nu. Vær god ved dig selv - masser af fodbade osv. Hvis der er overskud, så tag en tur til frisøren, det blir du glad for når du har født (altså på onsdag).

Ellers opgiver jeg gerne mit nye erhverv hvis det betyder at du føder i morgen i stedet for på tirsdag!

Anmeld

17. marts 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Siden jeg nu kan kalde mig (selvudråbt) spåkone, tror jeg at du føder på tirsdag. Nu kan det ikke slå fejl - den kloge kone har talt!

Men øv at du skal være så besværet! Nyd at være to de sidste dage også selvom intet er mere tillokkende end baby uden for maven lige nu. Vær god ved dig selv - masser af fodbade osv. Hvis der er overskud, så tag en tur til frisøren, det blir du glad for når du har født (altså på onsdag).

Ellers opgiver jeg gerne mit nye erhverv hvis det betyder at du føder i morgen i stedet for på tirsdag!

Haha - tak, tirsdag er en helt fin dag! Under en uge, det betyder meget mentalt lige nu! OG 22.03.11 er da en flot dato?!

Tak for opmuntring! Er netop hjemkommet fra byen med det nye billedblad, en stor pose blandet slik og flotte tulipaner! Har tænkt mig at lave så lidt som muligt og lige hvad jeg har lyst til, fra nu af og til jeg føder!

Anmeld

17. marts 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Haha - tak, tirsdag er en helt fin dag! Under en uge, det betyder meget mentalt lige nu! OG 22.03.11 er da en flot dato?!

Tak for opmuntring! Er netop hjemkommet fra byen med det nye billedblad, en stor pose blandet slik og flotte tulipaner! Har tænkt mig at lave så lidt som muligt og lige hvad jeg har lyst til, fra nu af og til jeg føder!

Det lyder som en rigtig god plan. Noget tyder på at jeg har lagt lidt den samme for min barsel - farligt når det nu er her jeg skal tabe de 16 kg jeg har taget på + de 10 der var for meget i forvejen. Suk!

Men men men! Lige om lidt er du MOR Anne - hvor vildt er det lige? Og ikke bare til baby blir et år, men også når den skal i skole første gang, skal lære at cykle, tager kærester med hjem osv. Det er så STORT! Jeg har ikke vænnet mig til tanker selvom jeg har båret titlen i 10 uger nu!

Anmeld

17. marts 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Det lyder som en rigtig god plan. Noget tyder på at jeg har lagt lidt den samme for min barsel - farligt når det nu er her jeg skal tabe de 16 kg jeg har taget på + de 10 der var for meget i forvejen. Suk!

Men men men! Lige om lidt er du MOR Anne - hvor vildt er det lige? Og ikke bare til baby blir et år, men også når den skal i skole første gang, skal lære at cykle, tager kærester med hjem osv. Det er så STORT! Jeg har ikke vænnet mig til tanker selvom jeg har båret titlen i 10 uger nu!

Haha, nej det er måske nok en farlig plan når først de ER ude... Jeg har også sådan 10 "før"-kg at slås med... 

Jamen du har ret - det ER helt vildt! Humøret er knapt så opgivende som i morges - det må være sukker, og sladderindtaget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.