Aj, hvor er det dejligt med barsel... jeg glæder mig jo helt vildt til at gå på barsel - har lige haft en supertravl dag på jobbet i dag med møder hele dagen... og så har jeg slet ikke nået alt det jeg gerne ville have nået i dag... har en lang liste som jeg skal have krydset af inden min barsel og der skal helst streges lidt hver dag, ellers når jeg det ikke... men når det er sagt, så vil jeg nu ikke stresse helt vildt, for jeg når det jeg når. Jeg syner bare det ville være rart at lave det ideelle overlevering, når nu jeg igen skal være væk i et års tid... det virker som helt vildt lang tid, men jeg ved fra sidst at det bestemt går meget stærkere end jeg regner med... jeg keder mig i hvert fald ikke herhjemme
har også lange lister over projekter, som jeg ser frem til at kaste mig over, når jeg går fra - om 3 uger og 2 arbejdsdage...
og vildt at der er nogen fra denne gruppe, som snart har termin - det er jo sindsygt... jeg syntes der var SÅ lang tid til vi skulle føde, men det er jo allerede lige om lidt for de første - ved godt at der stadig er god tid til min termin i juni, men der går ikke lang tid, før de første fødsler sikkert melder sig - jubiii
håber også du vil vise billeder... jeg har hver gang tænkt at jeg ville have taget professionelle billeder, men der er aldrig blevet til noget - måske skulle jeg se om jeg kunne tage mig sammen denne gang 
ha en skøn barsel
kram Stine
Anmeld