Farvel, og dav igen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Low

Jeg har tænkt mig at lave en ny profil, da jeg har fundet ud af at der er en person som stoler så lidt på mig, at personen føler sig nødsaget til at google efter ting om mig hvilket jeg synes er lidt ufedt. Jeg kan godt stå inde for de ting jeg skriver men det med at blive overvåget synes jeg er knap så fedt, jeg ved ikke om i kan følge mig? Jeg vil meget gerne smide billeder ind i tråde og tænkte på om man ikke kunne gøre sådan at folk ude fra som ikke har en bruger på baby.dk ikke kan se billederne i trådene men stadig kan læse hvad der står?

Hvis nogle gerne vil vide hvad min nye bruger kommer til at hedde/være så kan jeg skrive en privat besked om det når den er blevet oprettet

-lig hilsen her fra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Caroline86

det kan jeg sagtens forstå du gerne vil må være træls at blive overvåget

Jeg vil helt klart opfordre Henrik til at lægge en "billede-lås" på.. super idé!

Du skriver bare når du er her igen

knus

Anmeld

16. marts 2011

Zafir

Træls...

Håber at du kan forblive uovervåget i din nye profil

Anmeld

16. marts 2011

SussieThyssen

Ævs da vense...ikke sjovt.
Men jeg vil da gerne kunne se dine billeder til den tid.

Knus fra mig til dig.
Sussie

Anmeld

16. marts 2011

N&J

Okey det er da pænt træls ikke at kunne være i fred herinde...  men kan godt forstå at du gerne vil kunne skrive hvad du vil uden konstant at skulle censurere dig eller i hvert fald overveje om der er noget der kan misforstås.. 

Anmeld

16. marts 2011

Mi

Hvor er det bare træls. Jeg overvejer faktisk det sammen, men det ville også være lidt underligt sådan at skifte brugernavn.

Jeg håber at du får fred med et nyt brugernavn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.