Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
pige.
din mave liger min fuldstændig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NinaSophia skriver: pige. din mave liger min fuldstændig
Krydser fingre for du har ret min mor gætter på en dreng, men "spår" en pige Hun har sådan en ting med hun holder min ring i en tråd over maven, og den giver tegn til det skulle være en pige men den har da absolut vist forkert før ved sku ikke om jeg tror på det
Dreng
Tror det er en pige!
Nadia Foged skriver: Krydser fingre for du har ret min mor gætter på en dreng, men "spår" en pige Hun har sådan en ting med hun holder min ring i en tråd over maven, og den giver tegn til det skulle være en pige men den har da absolut vist forkert før ved sku ikke om jeg tror på det
hehe tror ikke man skal tro så meget på det, der er jo 50/50 for at ramme rigtigt
EN LILLE PRINSESSE
Uh du må være spændt på den 8. Skal selv til scanning på tirsdag og får forhåbentlig kønnet afvide der
170811 skriver: EN LILLE PRINSESSE Uh du må være spændt på den 8. Skal selv til scanning på tirsdag og får forhåbentlig kønnet afvide der
Er virkelig meget spændt Hvilken scanning skal i til der? held og lykke forresten
Pige!
Nadia Foged skriver: Er virkelig meget spændt Hvilken scanning skal i til der? held og lykke forresten
det er md scanning så håber så meget vi får kønnet afvide også..
Nadia Foged skriver: Billederne taget idag 25+6 - er stadig super spændt på d. 8 april, håber kønnet kan ses der Hvad tror i det bliver???
Billederne taget idag 25+6 - er stadig super spændt på d. 8 april, håber kønnet kan ses der Hvad tror i det bliver???
Fin mave - gætter på dreng
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128