Hvor tidligt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.147 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Klumpe-dumpe

jeg var lige ved at rydde op i nogle papir, hvor jeg fandt en ældre kalender... sad så og kikkede i den, og der kunne jeg se hvornår Malucca blev lavet.

Det gjorde hun den 9 juli og kan se jeg testede positvit den 25 juli, så det er kun 14 dage efter... (testede pga. mega ømme dutter, lugtegener ved alt og kvalme)

Synes det var ret hurtigt, at jeg fik en bragende positiv test...

Så kom til at tænke på, hvor hurtigt testede I???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Skouboe

Med Freja testede jeg først positiv 4 uger over tid og med Silja var det 2 dage før tror jeg.

Anmeld

16. marts 2011

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Med Freja testede jeg først positiv 4 uger over tid og med Silja var det 2 dage før tror jeg.

Men det er vel også det mest "normale" er det ikk? i hvert fald først at teste ved den 1. når man går over tid?

Anmeld

16. marts 2011

Skouboe

Rose <3 skriver:

Men det er vel også det mest "normale" er det ikk? i hvert fald først at teste ved den 1. når man går over tid?

Jo, men jeg testede negativt i de 4 uger med Freja. Jeg har nok taget 8-10 tests i den periode, der alle var negative. Jeg var begyndt at bande min PCO langt væk, fordi min mens var stoppet nu igen... 

Og pludseligt efter 4 uger testede jeg positiv. Jeg havde egentligt kun taget testen fordi jeg synes jeg var træt...

Med Silja var jeg i behandling med noget ret skrapt medicin, så der lå mine behandlinger så jeg kunne nå at teste inden jeg skulle have medicin, så vi var sikre på at jeg ikke var gravid, når nu vi ikke brugte prævention. Freja tog så mere end 2 år... Silja tog 2 måneder...

Anmeld

17. marts 2011

Karo

Med Marcus havde jeg haft en spontan abort lige inden så jeg vidste ikke helt hvornår jeg skulle forvente min mens. Da den blev ved med ikke at komme tog jeg en test og jeg var 6 uger henne da jeg opdagede jeg var gravid.

Med Ida var det på selve dagen hvor min mens skulle være kommet. Da var jeg 4 uger henne. Testede også pga. mega ondt i dutterne

Anmeld

17. marts 2011

TbCp

Jeg var gået to uger over tid... altså 2 uger efter jeg normalt burde kunne teste, inden jeg fik en positiv test.

Anmeld

17. marts 2011

KWL

Jeg har været 6 uger henne ved begge piger da jeg testede...

Anmeld

17. marts 2011

ChatH

Med tøserne testede jeg en uge før, men havde lige tabt og testede og testede og testede fordi jeg håbede den var der!

med valde testede jeg på dagen

Anmeld

17. marts 2011

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Jo, men jeg testede negativt i de 4 uger med Freja. Jeg har nok taget 8-10 tests i den periode, der alle var negative. Jeg var begyndt at bande min PCO langt væk, fordi min mens var stoppet nu igen... 

Og pludseligt efter 4 uger testede jeg positiv. Jeg havde egentligt kun taget testen fordi jeg synes jeg var træt...

Med Silja var jeg i behandling med noget ret skrapt medicin, så der lå mine behandlinger så jeg kunne nå at teste inden jeg skulle have medicin, så vi var sikre på at jeg ikke var gravid, når nu vi ikke brugte prævention. Freja tog så mere end 2 år... Silja tog 2 måneder...

Måske det var pga. du var slow-starter med Freja. Det synes jeg, jeg høre oftere og oftere, at folk tester negativt, og HCG tallet ikke stiger, med det, det skal, men alligevel kommer der en sund og fræk bebes udaf det.

Det var godt der blev holdt øje med dig og din medicin, så Silja også kom ud frisk og fræk.

Mærker du meget til din sygdom i det daglige?

Da jeg var sammen med min X-X, der prøvede vi også rigtig længe, i 4 år, hvor jeg så blev gravid, men mistede i uge 18-19. (og så igen 2 år derefter hvor det ikke lykkes)

Hvordan finder man ud af om man har PCO og har det kun indvirkning på cyklus/graviditets?

Anmeld

17. marts 2011

Klumpe-dumpe

CVVE skriver:

testede og testede og testede fordi jeg håbede den var der!

og det må man sige at den var... endda med dobbel op :)

Er der flere tvillinger i jeres familie?

.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.