Skouboe skriver:
Jo, men jeg testede negativt i de 4 uger med Freja. Jeg har nok taget 8-10 tests i den periode, der alle var negative. Jeg var begyndt at bande min PCO langt væk, fordi min mens var stoppet nu igen...
Og pludseligt efter 4 uger testede jeg positiv. Jeg havde egentligt kun taget testen fordi jeg synes jeg var træt...
Med Silja var jeg i behandling med noget ret skrapt medicin, så der lå mine behandlinger så jeg kunne nå at teste inden jeg skulle have medicin, så vi var sikre på at jeg ikke var gravid, når nu vi ikke brugte prævention. Freja tog så mere end 2 år... Silja tog 2 måneder...
Måske det var pga. du var slow-starter med Freja. Det synes jeg, jeg høre oftere og oftere, at folk tester negativt, og HCG tallet ikke stiger, med det, det skal, men alligevel kommer der en sund og fræk bebes udaf det.
Det var godt der blev holdt øje med dig og din medicin, så Silja også kom ud frisk og fræk.
Mærker du meget til din sygdom i det daglige?
Da jeg var sammen med min X-X, der prøvede vi også rigtig længe, i 4 år, hvor jeg så blev gravid, men mistede i uge 18-19. (og så igen 2 år derefter hvor det ikke lykkes)
Hvordan finder man ud af om man har PCO og har det kun indvirkning på cyklus/graviditets?
Anmeld