Update på: "Samvær med far imorgen"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Pige2009

wamse skriver:

Åhh hvor lyder det bare som en super god oplevelse for jer alle 3. Er rigtig glad på jeres vegne. 

Mange tak. Håber også det kommer til at gå bedre med Lærkes far Læste dit indlæg om den telefoniske kontakt, men vidste ikke, hvad jeg skulle svare...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Pige2009

Hej Linda, tillykke med at det gik så godt.

Jeg kender ikke helt "sagen". Er der følelser mellem dig og din datters far eller er det helt platonisk?

Jeg håber det bliver ved med at gå godt.

Tak skal du have. Der er masser af følelser mellem os, men hele situationen er yderst kaotisk pga. hans familiære forhold, så det er bare noget møg - især fordi det ind til nu er gået ud over Laura

Anmeld

16. marts 2011

Pige2009

N&J skriver:

Dejligt at læse Linda, er så glad for at det gik godt.. 

Tak, Jane. Det kunne næsten ikke være bedre efter omstændighederne

Anmeld

16. marts 2011

wamse

Baagøe skriver:

Mange tak. Håber også det kommer til at gå bedre med Lærkes far Læste dit indlæg om den telefoniske kontakt, men vidste ikke, hvad jeg skulle svare...

Jeg ved sgi næsten heller ikke selv hvad jeg skal svare til det

Men nu er aftalen, at han ringer hver fredag kl 17, og det fortalte jeg Lærke i går, og hendes svar var: "nå".  Hun er simpelthen bare så mættet af hele situationen, og han formår simpelthen ikke at møde hende, hvor hun er nu. Så må det briste eller bære med det den smule kontakt, der så er. Men mon ikke, der også snart kommer en afgørelse fra amtet

Anmeld

16. marts 2011

Pige2009

wamse skriver:

Jeg ved sgi næsten heller ikke selv hvad jeg skal svare til det

Men nu er aftalen, at han ringer hver fredag kl 17, og det fortalte jeg Lærke i går, og hendes svar var: "nå".  Hun er simpelthen bare så mættet af hele situationen, og han formår simpelthen ikke at møde hende, hvor hun er nu. Så må det briste eller bære med det den smule kontakt, der så er. Men mon ikke, der også snart kommer en afgørelse fra amtet

Det er nok også svært for hende at forholde sig til far gennem telefonen. De må lige oppe sig lidt inde i den SFV.

Anmeld

16. marts 2011

wamse

Baagøe skriver:

Det er nok også svært for hende at forholde sig til far gennem telefonen. De må lige oppe sig lidt inde i den SFV.

Fik brev fra dem i går med kopier omkring, hvilke steder de har søgt oplysninger. Så der går jo nok noget tid inden de har modtaget respons, og så har en afgørelse.

Anmeld

16. marts 2011

Pige2009

wamse skriver:

Fik brev fra dem i går med kopier omkring, hvilke steder de har søgt oplysninger. Så der går jo nok noget tid inden de har modtaget respons, og så har en afgørelse.

Åh, ja. Desværre - de er jo ikke de hurtigste

Anmeld

16. marts 2011

ekzunz

Hvor er det godt at høre!! Det er jo helt fantastisk hvis han så holder ord og det bare kommer til at fungere

Anmeld

16. marts 2011

SussieThyssen

Baagøe skriver:

Så kommer den Lovede update på, hvordan det gik, da Lauras far besøgte os.

Johnny kom lidt over 15 og Laura var desværre temmelig pylret og småpev det første kvarters tid. Hun livede dog op, da han begyndte at prikke lidt til hende og hun fulgte ham med øjnene, når han gik rundt. Hun ville rigtig gerne i kontakt med ham, men turde ikke rigtigt det første stykke tid. Men jeg tilskyndede til kontakt og til at hun viste ham sin bog og hun blev rigtig kæk, da hun sad imellem os i sofaen med sin bog, også derefter fik han ellers en demonstration af alle hendes kunster! Jeg gik på et tidspunkt ned i vaskekælderen og blev lige stående udenfor døren for at sikre mig hun ikke blev ked. Jeg var væk i 10 min., men det var ingenting.

Vi aftalte, at vi skulle tales ved på fredag om en ny dag i næste uge, så det er jeg rigtig glad for. Det dejligste var, at Laura blev så tryg ved ham så hurtigt

Da hun tog afsked med ham efter en time, tumlede de lidt og hun grinte virkelig helt nede fra maven, så det var en rigtig god oplevelse for dem begge

Åhh hvor er det dog dejligt at høre.
 for at det bare kommer til at gå rigtigt godt i tiden der kommer.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. marts 2011

Becks

Baagøe skriver:

Så kommer den Lovede update på, hvordan det gik, da Lauras far besøgte os.

Johnny kom lidt over 15 og Laura var desværre temmelig pylret og småpev det første kvarters tid. Hun livede dog op, da han begyndte at prikke lidt til hende og hun fulgte ham med øjnene, når han gik rundt. Hun ville rigtig gerne i kontakt med ham, men turde ikke rigtigt det første stykke tid. Men jeg tilskyndede til kontakt og til at hun viste ham sin bog og hun blev rigtig kæk, da hun sad imellem os i sofaen med sin bog, også derefter fik han ellers en demonstration af alle hendes kunster! Jeg gik på et tidspunkt ned i vaskekælderen og blev lige stående udenfor døren for at sikre mig hun ikke blev ked. Jeg var væk i 10 min., men det var ingenting.

Vi aftalte, at vi skulle tales ved på fredag om en ny dag i næste uge, så det er jeg rigtig glad for. Det dejligste var, at Laura blev så tryg ved ham så hurtigt

Da hun tog afsked med ham efter en time, tumlede de lidt og hun grinte virkelig helt nede fra maven, så det var en rigtig god oplevelse for dem begge

Hvor er det fantastisk og høre søde
Håber virkelig han er der for Laura nu, så hun kan få et forhold til ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.