Er sikker på at sofia føder as we speak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Mettemus

Har hele dagen haft en fornemmelse af at hun skulle føde i dag. Stod nede i byen og tænkte "jeg kan jo lisså godt købe en barselsgave når hun nu alligevel føder i dag", og så kommer jeg hjem og ser at hun ikke har været online siden i går + ikke svarer på en sms jeg har sendt...

No doubt - hun føder!

Hvad siger i - har Mette for lidt at gå op i eller føder Sofia????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Mettemus

Begge dele er også en mulighed ...

Anmeld

16. marts 2011

AnneBJ

Haha om du har for lidt at gå op i skal jeg ikke blande mig i, men jeg er sikker på Maria-s føder!!

Og føler mig lidt snydt hvis Sofia gør... Hun har jo først termin en uge EFTER mig.. Men så skidt da, når nu det er hende... !

Anmeld

16. marts 2011

Diana...

EJ EJ EJ EJ EJ EJ HVOR SPÆNDENDE 

EN MASSE HEP TIL DEM BEGGE HER FRA. 

Og ANNE fød så 

Anmeld

16. marts 2011

Marco2

Er også sikker på Maria-S føder, men det ku' da være så fedt hvis også Sofia gør.

HEP HEP PIWER 

God fødsel til Jer begge.

Og så skal vi snart ha' nyt møde

AG

Anmeld

16. marts 2011

piadas

JAAAAA, hepper på at alle føder!

Og yes, AG, så skal vi snart mødes igen - MEGET snart, for det var bare så hyggeligt!

Anmeld

16. marts 2011

AnneBJ

Diana... skriver:

EJ EJ EJ EJ EJ EJ HVOR SPÆNDENDE 

EN MASSE HEP TIL DEM BEGGE HER FRA. 

Og ANNE fød så 

Hihi, klapper næsten hælene sammen og siger "ska' nok"... Men altså, det ville faktisk passe mig udmærket at vente til næste uge (fald nu ikke om!!) for Jørn og jeg har lavet planer i weekenden (for at tiden skal gå) og dem glæder jeg mig ret meget til... - altså jo jo, skulle han melde sin ankomst så det spolerer planerne, så tilgiver jeg ham da - med tiden... 

Anmeld

16. marts 2011

Diana...

AnneBJ skriver:

Hihi, klapper næsten hælene sammen og siger "ska' nok"... Men altså, det ville faktisk passe mig udmærket at vente til næste uge (fald nu ikke om!!) for Jørn og jeg har lavet planer i weekenden (for at tiden skal gå) og dem glæder jeg mig ret meget til... - altså jo jo, skulle han melde sin ankomst så det spolerer planerne, så tilgiver jeg ham da - med tiden... 

Ha ha nu må vi jo høre hvad det er for nogen planer det lyder som om det er noget super hyggeligt 

Anmeld

16. marts 2011

Diana...

Marco2 skriver:

Er også sikker på Maria-S føder, men det ku' da være så fedt hvis også Sofia gør.

HEP HEP PIWER 

God fødsel til Jer begge.

Og så skal vi snart ha' nyt møde

AG

-helt enig 

Anmeld

16. marts 2011

AnneBJ

Diana... skriver:

Ha ha nu må vi jo høre hvad det er for nogen planer det lyder som om det er noget super hyggeligt 

Hehe lørdag vil vi "ud i det blå"... køre en tur, se hvor vi ender og finde noget frokost der, måske gå en tur det sted.

Søndag tager vi på Koldinghus, og ser alle de udstilinger vi kan nå inden den gravide bliver træt og trænger til en lur. Bl.a. er der udstilling af dåbstøj gennem 300 år, den glæder jeg mig til. Og så er det bare på tide at komme på Koldinghus - Jørn har boet her i knapt 2 år, og har aldrig været der, jeg er født og opvosket her, og har været der én (som i 1) gang.... 

Så altså, ikke planer der ikke kan flyttes, men jeg ser frem til at sove længe, stene lidt morgenfjernsyn, spise god morgenmad og sådan... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.