sutten næsten alle babyer tager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

925 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Alberts/

http://www.atlanticbabygroup.com/sutter.html

dene sut med forskellige plys dyr skulle være fantastisk, den skulle ikk så nemt falde ud af barnets mund og så er den da sød(;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

dukke

Alberts/ skriver:

http://www.atlanticbabygroup.com/sutter.html

dene sut med forskellige plys dyr skulle være fantastisk, den skulle ikk så nemt falde ud af barnets mund og så er den da sød(;

har du selv prøvet den ?

Anmeld

16. marts 2011

Isabella_mor

jeg vil forudindtage at den er fyldt med alt muligt lort i den sut.. den ser hvertfald farlig ud i farven... 

men jeg kan da godt se fidusen med et plysdyr som baby kan holde om.

Anmeld

16. marts 2011

Alberts/

dukke skriver:

har du selv prøvet den ?

har ikke selv men 3 veninder har hvis babyer IKKE ville tage sut, og wupti de dog den der(; de havde ellers købt alle slags sutter og nix babyerne ville ikke tage den, men den der ville de(; men self sikkert nogle babyer der ikke vil(;

Anmeld

16. marts 2011

Alberts/

isabellamor skriver:

jeg vil forudindtage at den er fyldt med alt muligt lort i den sut.. den ser hvertfald farlig ud i farven... 

den skulle gerne være uden alt mulig ting og sager og gange fin sut som der ikke skulle være nogle farlige ting i

Anmeld

16. marts 2011

Zeus

isabellamor skriver:

men jeg kan da godt se fidusen med et plysdyr som baby kan holde om.

"Den er lavet i et stykke, og reducerer derved risikoen for at bakterier sætter sig fast i små revner, og er dermed mere hygiejnisk. Den er specielt udviklet efter din babys mund. Den er lavet af medicinsk silikone og indeholder IKKE Latex, BPA, PVC og Ingen phthalater."

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.