Brystløft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.891 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. oktober 2008

Camilla267o

Jeg har født mit første barn d. 19 Juli. Jeg er 19 og har desværre fået hænge bryster, så jeg har kigget meget på silikone bryster og brystløft.
Nogle af jer der har fået brystløft? Og hvordan var det?
Problemer efter brystløft? Hænger de igen efter brystløft når man bliver gravid igen eller ammer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2008

Pia.

Camilla267o skriver:

Jeg har født mit første barn d. 19 Juli. Jeg er 19 og har desværre fået hænge bryster, så jeg har kigget meget på silikone bryster og brystløft.
Problemer efter brystløft? Hænger de igen efter brystløft når man bliver gravid igen eller ammer?

ja det har jeg... jeg har fået fortaget et brystløft for 2 år siden ....

Jeg kan fortælle dig at mine bryster hang enormt meget og var rigtig tunge jeg fik løftet dem flot på plads... MEN, jeg havde super svært ved at vende mig til det, da mine bryster altid har været store og tunge og pludselig sad de kugle runde og jeg kunne ikke engang holde en blyant under dem hvor jeg før i tiden uden problemer kunne holde et helt penalhus - ej spøg til side...
Det var rigtig svært at vende sig til mine nye bryster - de passede bare ikke til mig... nu her 2 år efter har tyngdekraften vundet lidt over dem igen (dette får man også afvide til samtale at de med tiden vil tynge igen, da brystet er bygget sådan - så det holder ikke for evigt, men bliver selvfølgelig aldrig som før) NU er jeg glad for mine "nye" bryster for først nu er de bløde og lidt tunge i det igen og det er sådan et bryst der passer til mig...
Der var ingen minuser ved operationen, det gik rigtig godt jeg var hjemme igen samme eftermiddag og de første 2-3 uger måtte jeg bare ikke løfte noget tungt, smerterne var få og fik lidt forskelligt smertestildende de første 4 dage... Sårene helede flot men jeg må i dag leve med nogle store ar omkring mine brystervorter som der jo er blevet flyttet højere op og så et anker ar der går hele vejen ned af brystet og under ....

Jeg ville hvis jeg var dig vente med at få lavet dine bryster til du er færdig med at få børn - ellers vil jeg tro det er spild af penge...

Held og lykke med det hele...

KNUS PIA.

Anmeld

12. oktober 2008

twinboys

PiaR skriver:

Camilla267o skriver:

ja det har jeg... jeg har fået fortaget et brystløft for 2 år siden ....

Jeg kan fortælle dig at mine bryster hang enormt meget og var rigtig tunge jeg fik løftet dem flot på plads... MEN, jeg havde super svært ved at vende mig til det, da mine bryster altid har været store og tunge og pludselig sad de kugle runde og jeg kunne ikke engang holde en blyant under dem hvor jeg før i tiden uden problemer kunne holde et helt penalhus - ej spøg til side...
Det var rigtig svært at vende sig til mine nye bryster - de passede bare ikke til mig... nu her 2 år efter har tyngdekraften vundet lidt over dem igen (dette får man også afvide til samtale at de med tiden vil tynge igen, da brystet er bygget sådan - så det holder ikke for evigt, men bliver selvfølgelig aldrig som før) NU er jeg glad for mine "nye" bryster for først nu er de bløde og lidt tunge i det igen og det er sådan et bryst der passer til mig...
Der var ingen minuser ved operationen, det gik rigtig godt jeg var hjemme igen samme eftermiddag og de første 2-3 uger måtte jeg bare ikke løfte noget tungt, smerterne var få og fik lidt forskelligt smertestildende de første 4 dage... Sårene helede flot men jeg må i dag leve med nogle store ar omkring mine brystervorter som der jo er blevet flyttet højere op og så et anker ar der går hele vejen ned af brystet og under ....

Jeg ville hvis jeg var dig vente med at få lavet dine bryster til du er færdig med at få børn - ellers vil jeg tro det er spild af penge...

Held og lykke med det hele...

KNUS PIA.

Undskyld men smilede lidt og grinede højt da jeg læste det med blyanten og penalhuset...

Jeg skal tabe mig og så skal jeg også have ordnet mine... Men kan sørme ikke tage mig sammen til at få tabt de kilo...

Majbritt

Anmeld

13. oktober 2008

moniquesmor

jaah jeg skal også have tabet mig.. også skal jeg have lavet min bryster mindre..
selv om min fyr synes jeg er tarvelig. men på den anden side forstå han det godt for jeg er begyndt af have ondt i rygen..

Anmeld

13. oktober 2008

tascia

vent... har du fået alle de børn du vil have?
jeg tror det er spild af penge at få det gjort nu for så at få flere børn senere og risikere at de kommer til at hænge igen!

//Natascia

Anmeld

17. oktober 2008

Camilla267o

Ja, jeg har det lidt blandet med det.. På en måde vil jeg helst vente til jeg har fået de børn jeg skal have fordi jeg gider iik betale 30000,- flere gange for at få det lavet.. Men på den anden side så er jeg kun 19 år og jeg er meget utilfreds med mig selv mht mine bryster.. Og min mand og jeg har snakket om at få omkring 3-4 børn hvis alt går vel.. Og så går der jo alligevel næsten 10 år før jeg har fået de børn og så er jeg 29 år.. Så skal jeg rende rundt og have det mega dårligt med mig selv i 10 år 21.png Jeg tror jeg vil snakke med en læge om det og så bestemme mig efter..

Anmeld

17. oktober 2008

Honningblomst

Ja, jeg har det lidt blandet med det.. På en måde vil jeg helst vente til jeg har fået de børn jeg skal have fordi jeg gider iik betale 30000,- flere gange for at få det lavet.. Men på den anden side så er jeg kun 19 år og jeg er meget utilfreds med mig selv mht mine bryster.. Og min mand og jeg har snakket om at få omkring 3-4 børn hvis alt går vel.. Og så går der jo alligevel næsten 10 år før jeg har fået de børn og så er jeg 29 år.. Så skal jeg rende rundt og have det mega dårligt med mig selv i 10 år 21.png Jeg tror jeg vil snakke med en læge om det og så bestemme mig efter..

Du kan jo desværre risikere at du skal have bryster lavet hver gang du har fået et barn så og det er da ret dumt, er det ikke??Endvidere så skal der gå et halt til et helt år fra du har ammet til du kan få dem lavet.
Jeg synes måske du skulle tale med en, hvis du har det så skidt pga et par bryster.
Mine bryster skal laves i næste måned (regner jeg med) og jeg er 33 år og har født 3 børn.
Knus Eva og held og lykke hvad du end vælger...

Anmeld

22. oktober 2008

Camilla267o

Eva:

Jo det er rigtig nok.. Tror alligevel jeg venter.. 60.png

Anmeld

22. oktober 2008

Nadi

Jeg har alrig fået et bryst løft, men jeg er ret sikker på at det bliver nødvendigt med tiden, har også fået total hænge babs og de er faktisk heller ikke lige store Men personligt vil jeg vente til jeg har fået de børn jeg skal med at få lavet et bryst løft eller få puttet nogte i.

-Nadia

Anmeld

22. oktober 2008

Tikki

Hej - jeg har både fået brystreduktion og brystløft på samme tid for 12 år siden. Det er det bedste jeg har gjort....men....jeg kan ikke amme fuldt ud og min datter blev kun ammet meget lidt i 5 uger. Så det skal du bestemt tænke over, hvis du skal have flere børn. Mine bryster hænger ikke....synes jeg da ikke selv heller ikke selvom jeg har fået min datter her efter min brystoperation....De er blevet en smule flade, synes jeg, men brystvorten sidder fint oppe....endnu. Kuglerunde har de aldrig været og jeg har nogle store ar (jeg danner desværre meget arvæv (keloid-patient, hedder det vist, det jeg er), hvilket man ikke vidste inden man begyndte at operere....så fik store røde ar som skulle behandles på rigshospitales brandsårsafdeling. De er ikke røde i dag, men man kan sagtens se dem.....men stadig - det er det bedste jeg har gjort for mig selv alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.