Hoppegynge sælges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. marts 2011

Kristine

CamillaRH skriver:

hvor længe kan de bruge den. alders mæssigt

Også her, må jeg desværre være dig svar skyldig. Men det er helt klart vægten der afgør det. Jeg mener vægten er omkring 12 kg, men igen jeg er overhovedet ikke sikker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2011

kamtok

Kristine skriver:

Jeg bor i Frederikssund, og kan sende den, hvis det er. Jeg mener porto er 75, - kr, men er ikke sikker

Uh, måske var jeg lidt hurtig på tasterne. Må lige tænke en ekstra gang over det. Ikke pga. de 75,- for porto, men fordi jeg alligevel ikke helt kan beslutte mig om han skal have en eller ej 

Anmeld

17. marts 2011

Kristine

kamtok skriver:

Uh, måske var jeg lidt hurtig på tasterne. Må lige tænke en ekstra gang over det. Ikke pga. de 75,- for porto, men fordi jeg alligevel ikke helt kan beslutte mig om han skal have en eller ej 

Hi hi, det er helt ok, men jeg vil jo nok mene han vil blive glad for den  Det skal jeg jo sige

Anmeld

17. marts 2011

JustinsMoar

Hvordan er det præcist den sidder fast over dørkarmen?

Anmeld

18. marts 2011

Kristine

Miracle skriver:

Hvordan er det præcist den sidder fast over dørkarmen?

Den sidder i en slags greb omkring dørkammen. Grebet er rimeligt stramt, og det er helt sikkert, den falder ikke ned.

Det er lidt svært af forklare præcist, men du kan være helt rolig. Den er helt sikker.

Anmeld

18. marts 2011

morethanperfect

Kristine skriver:

Hoppegynge sælges. Købt i Ønskebørn sidste sommer, men er næsten aldrig brugt, da vores søn ikke brød sig om det.

Sælges for 100,- kr

Den er fin .. Kigger lige med .. Hvis du har den den 1 kan det være jeg er køberen

Anmeld

18. marts 2011

JustinsMoar

Kristine skriver:

Den sidder i en slags greb omkring dørkammen. Grebet er rimeligt stramt, og det er helt sikkert, den falder ikke ned.

Det er lidt svært af forklare præcist, men du kan være helt rolig. Den er helt sikker.

Hej igen.

Jeg snakkede lige med vores fysoterapeut omkring den, og hun fortalte at "dørkarms-grebet" ikke ville fungere særlig længe pga. vægt. Den holder vidst kun 10 kilo!

Så jeg må lige finde ud af om krogen i loftet vil kunne fungere her! 

Vender tilbage i aften..
Hvis den ikke er solgt inden!

Anmeld

18. marts 2011

Kristine

morethanperfect skriver:

Den er fin .. Kigger lige med .. Hvis du har den den 1 kan det være jeg er køberen

Du skal være velkommen hvis den ikke er solgt :-)

Anmeld

18. marts 2011

Kristine

Miracle skriver:

Hej igen.

Jeg snakkede lige med vores fysoterapeut omkring den, og hun fortalte at "dørkarms-grebet" ikke ville fungere særlig længe pga. vægt. Den holder vidst kun 10 kilo!

Så jeg må lige finde ud af om krogen i loftet vil kunne fungere her! 

Vender tilbage i aften..
Hvis den ikke er solgt inden!

Du skal være velkommen

Anmeld

23. marts 2011

Kristine

Op, kom med et bud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.