kagen fra helvede - fødevarestyrelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

iris-mor

Åh har det bare så skidt!

Jeg lavede lørdag en fødselsagskage til min niece med hindbær og skildpadde. Den blev flot og smagte godt. Tog den med til festen søndag og alle nød den.

I dag er jeg så blevet ringet op af svigerinden at der er mange der er blevet syge - mindst halvdelen af selvskabet har været syg. Og det af kagen der ikke var spist blev foræret til naboen, som så arbejder på et apotek og tager den med på job mandag. De blev alle syge, og nu er embedslægen og fødevarerstyrelsen inde i det fordi de er ansat ved et apotek. - Er bare så ked af det.

Fødevare..et eller andet har så lige ringet og talt med mig. De har hindbærerene under mistanke, men dem havde jeg givet et kort opkog, så det tvivler jeg på. Og jeg er hys med hygiejne og æg. -

Min datter havde så ligget syg natten fra lørdag til søndag, men hun havde ikke været i huset mens jeg lavede kagen. Åh er så forvirret - hun nævnte i telefonen at man jo godt kan være rask smittebærer.

Bom bom, hvad fanden kan jeg gøre. Har naturligvis sagt undskyld 1000 gange, men det gør stadig ondt inden i.

Åh skulle bare lige ud med min forvirring, frustration og alt muligt andet.

Ida

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Pige2009

Det er da ikke din skyld, men det skalnaturligvis undersøges, hvis der er importeret fødevarer, som er skadelige. Du er som forbruger i god tro, så jeg tror ikke du skal frygte noget

Håber de snart er friske igen

Anmeld

16. marts 2011

signe.

ej hvor er det bare ynd for dig Men hvis du har fulgt forholdsreglerne var der jo ikke meget mere du kunne gøre.. men kan godt forstå du er ked af det

Anmeld

16. marts 2011

Dittemor26

nej, du skal ikke være ked af det. Selvfølgelig er det rigtig surt, men du hara jo ikke gjort det med vilje! Hvis det var mig der var blvet syg af din kage, ville jeg altså ikke skyde skylden på dig, men på kagen!

Anmeld

16. marts 2011

iris-mor

Det er jo sandt nok, men tænk hvis det er fordi jeg har været rask smittebærer som de snakker om. Smider i andre kagerne ud i de tilfælde?? - Havde slet ikke tænkt over at en syg datter kunne gøre det, når hun ikke har været i nærheden af den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.