Hej. Jeg har de sidste par dage haft en del ondt, i det helt nederste af maven og omme i lænen. I Går var det så helt galt jeg kunne næste ikke gå, efter jeg kom hjem fra skole. Og hvergang jeg havde siddet eller ligget og så skulle op og gå, gik der et godt stykke tid inden jeg rigtig kunne gå igen.
Min mand blev ved med at spørger om vi ikke skulle ringe til nogen og spørger om det var ok at jeg havde så ondt. Jeg ved med at sige nej nej det er nok fint.
Men da jeg ville til at gå i seng ved 21.30 tiden begyndte det bare at trække helt vildt ned i det nederste af maven. Og så blev jeg alligevel nervøs. Så jeg ringe til vagtllægen, som gerne ville ha jeg lige kom ind og blev trykket lidt på. Og vagtlægen sendte mig så op på FG, og der kom en jordmoder og snakke og kigge på mig og lave en sådan en kurve hvor de holder øje med at den lilles hjerte slå som det skulle og at der ikke var veer. efter ca 15 min måtte jeg kalde på dem, for kunne ikke holde til at ligge mere det gjorde bare så ONDT i lænen. Kurven var helt fint og baby har det godt
Der kom så en læge og rykket lidt på mit bækken, Av for hunde da, det gjorde ondt. Han sagde så at det var bækkenløsning og at jeg fik en henvisning til en fys.
Han sgade ingenting om hvad jeg måtte eller ikke måtte gøre. Og heller ikke noget om at jeg skulle blive hjemme.
Hvad tror i jeg skal gøre, og var det dumt at tag der op igår, skulle jeg bare ha ventede og ringe til lægen i dag?
Knus Tanja
Anmeld