kreative kvinder søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.338 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

lotte32

nu har jeg længe gået og samlet mig mod til at oprette denne tråd, og nu skal det så være

Jeg søger en eller flere friske tøser som har lyst til at mødes ind i mellem og være kreative sammen, snakke og drikke en kop kaffe/the 

Jeg er 32 år og bor i skals (lidt nord for viborg) jeg er gift med Michael 39 år og har Mathias på 13 år og Dicte på 7 år plus et par katte og hunde

Jeg går hjemme og jeg bruger en del tid på kreative sysler, og så var det jeg tænkte at det kunne være noget hyggeligere med noget selskab imens 

Så hvis du er frisk, kunne vi mødes og hygge et par timer en gang imellem, og om du syr, strikker, maler eller noget helt andet er ligemeget, det er bare mere hyggeligt når man er 2 eller flere

Skriv gerne PB

Lotte Ø.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

lounika

bliver helt nysgeri når der står noget om kreative ting heheh..

hvad laver du mest af?

jeg elsker selv alt hva der er kreativt og der går ikke en dag uden jeg laver et eller andet..

jeg er 25 år og venter første barn men min kæreste har en datter på 3. bor lige uden for hammel..

jeg laver alt hvad der kan findes på men jeg laver rigtig meget smykker og har de sideste 5 år taget på nogle markert med dem og sælger lidt for at kunne lave mere..

dine børn er ved at være så store de nok gerne vil være med? eller siger det dem ikke så meget?

Anmeld

18. marts 2011

Dictes mor

Det er da ikke usandsynligt, at jeg kunne være frisk på det. Min mand er fra Skals (vokset op i Låstrup), vi bor 20 km syd for Viborg, men er jo tit på Skals egnen og besøge min svigerfamilie

Anmeld

18. marts 2011

lotte32

lounika skriver:

bliver helt nysgeri når der står noget om kreative ting heheh..

hvad laver du mest af?

jeg elsker selv alt hva der er kreativt og der går ikke en dag uden jeg laver et eller andet..

jeg er 25 år og venter første barn men min kæreste har en datter på 3. bor lige uden for hammel..

jeg laver alt hvad der kan findes på men jeg laver rigtig meget smykker og har de sideste 5 år taget på nogle markert med dem og sælger lidt for at kunne lave mere..

dine børn er ved at være så store de nok gerne vil være med? eller siger det dem ikke så meget?

Hej

Jeg skal også helst have gang i noget hele tiden, og er vild med at prøve nye ting, efterhånden har jeg også prøvet lidt af hvert jeg har en tråd et eller andet sted i kreativ-rummet med min kreative sysler

lige pt. har jeg kastet mig over tasker af læder/skindlapper, prøver at lave nogle i stil med de der "octopus-tasker" det er meget sjovt, også maler jeg en del lys for tiden også

Min datter vil gerne være med, hun har sin egen kasse med en hel masse forskelligt i, garn, maling, glimmer osv osv, så vi sidder tit sammen og hygger min søn på 13 er for længst ovre den alder hvor han gider.. han vil heller hygge med kammeraterne

Lotte Ø.

Anmeld

18. marts 2011

lotte32

Dictes mor skriver:

Det er da ikke usandsynligt, at jeg kunne være frisk på det. Min mand er fra Skals (vokset op i Låstrup), vi bor 20 km syd for Viborg, men er jo tit på Skals egnen og besøge min svigerfamilie

Ej hvor sjovt  min mand er også født og opvokset her i skals, jeg selv er tilflytter fra Aalborg, så jeg kender jo ikke nær så mange som min mand (som i denne lille by, kende ALLE, ja han er jo nærmest i familie med halvdelen)

også har i også en Dicte kan jeg se... fiiiint navn

hvilke kreative sysler roder du rundt med??

Lotte Ø.

Anmeld

18. marts 2011

Dictes mor

lotte31 skriver:

Ej hvor sjovt  min mand er også født og opvokset her i skals, jeg selv er tilflytter fra Aalborg, så jeg kender jo ikke nær så mange som min mand (som i denne lille by, kende ALLE, ja han er jo nærmest i familie med halvdelen)

også har i også en Dicte kan jeg se... fiiiint navn

hvilke kreative sysler roder du rundt med??

Lotte Ø.

Per kender også rigtig mange i Skals, det kan være, at de kender hinanden

Jeg maler, tegner, strikker og forsøger at lære at sy, det sidste er jeg ikke så god til, og jeg synes ikke rigtig, at jeg har så meget tid til det for tiden. Hvad med dig, hvad laver du?

Anmeld

19. marts 2011

lotte32

Dictes mor skriver:

Per kender også rigtig mange i Skals, det kan være, at de kender hinanden

Jeg maler, tegner, strikker og forsøger at lære at sy, det sidste er jeg ikke så god til, og jeg synes ikke rigtig, at jeg har så meget tid til det for tiden. Hvad med dig, hvad laver du?

Ja det kan da nemt være at de kender hinanden viker i hvertfald som om min mand kender hele byen, det tager jo en krig bare at gå til købmanden hihi

jeg er heller ikke nogen ørn til at sy, men lidt gør jeg det  da lige pt. maler jeg mest lys og kort og så bruger jeg frelig meget tid på at klippe læder-dutter, som jeg fletter til tasker i stil med octopus-taskerne det er vældig hyggeligt at sidde med jeg har også hæklet, malet, graveret på glas, lavet keramik osv osv osv.. er vild med at blive inspireret på diverse krea-blogs og prøve diverse teknikker af der er en tråd med lidt af mine kreative sysler et eller andet sted herinde

Lotte Ø.

Anmeld

5. april 2011

steensig

hej skønne piger. vi er to kreative tøser i Viborg som henholdsvis laver smykker, syr og renoverer gamle møbler.

vi kunne rigtig godt tænke os at starte et kreativ marked med salg, i hobbyregi altså.

er der nogen af jer som kunne tænke sig at være med?

vi starter skærtorsdag fra 10-15 og stiller boder op hjemme hos mig.

I skal kunne supplere med andre kreative ting end det vi i forvejen har.

tjek vores hjemmesider, hvis i har lyst:

bymaj.com og withatwist.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.