Linemouses vægttråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

linemouse

Hej Alle!

Jeg melder mig nu på banen, og håber på lidt støtte og motivation!

Jeg er 30 år, bor sammen med min mand, og vores lille skønne datter på 19 mdr. Jeg har det i bund og grund fantastisk og burde være lykkelig, men alligevel er jeg ked af det. Det med de ekstra kilo nager mig. Selv om det kunne være værere, er det slemt for mig, og det fylder meget!

Jeg vejer mig hjemme hver torsdag morgen, og hver 2. uge ved lægen (onsdag aften). Det er min torsdagsvægt, jeg skriver ned

Vægt:

uge 2: 79,1
uge 3: 78,9 (minus 200g)
uge 4: 78,2 (minus 700g, i alt 900g)
uge 5: 77,7 (minus 500g, i alt 1,4kg)
uge 6: 77,9 (plus 200g, i alt 1,2kg)
uge 7: 77,2 (minus 700g, i alt 1,9kg)
uge 10: 76,9 (minus 300g, i alt 2,2kg)
uge 11:
uge 12:
uge 13:
uge 14:

HEP på mig piger! Glæder mig til at følge jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

..

Held og lykke - hvor høj er du?

Anmeld

16. marts 2011

linemouse

Tak for det :-)

Jeg er 167cm høj, og vejer 'normalt' ca. 65 kg.

Anmeld

16. marts 2011

Kloster

Hej hej.

Velkommen til. Lyder godt med dit vægttab.

Jeg er også igang med projekt kostomlægning/livsstilsændring.

Startede i uge 1, men mit vægttab går langsomt. Men tilgengæld smider jeg cm, da jeg løber en del. Så det er fint nok...

Jeg er 158 cm høj, så der skal ikke meget til før jeg er overvægtig. Dog har jeg i dag set tal på vægten, jeg ikke har set i over 1 år.

Jeg vejede 65,5 kg da jeg startede. Målet er 54 kg inden d. 20. maj. Der skal vores store søn konfirmeres. Så det er et godt mål.

Jeg vejer mig hver dag og skriver det ned. Det er motivation for mig. Har i lang tid skrevet alt hvad jeg spiste op. Men det gør jeg ikke mere. Har fuldstændig styr på min kost og væske og hvad jeg har behov for og hvornår. Jeg skal "bare" have noget mere løb ind i min dagligdag. Det kommer igen i takt med vinteren forsvinder og plusgraderne kommer.

VH Kloster

Anmeld

16. marts 2011

linemouse

Det lyder rigtig fornuftigt. Mit går også forholdsvist langsomt, men jeg gør det på en -for mig- realistisk måde. Jeg siger ´'nej tak', men ikke ALTID, jeg spiser mindre portioner, mere grønt/fiber, og er netop ved at få integreret mere motion (igen), primært håndbold og min nye hula-hop ring. Da håndbold sæsonen snart er slut, er jeg så småt gået i gang med at løbe. Mit mål er at lære at løbe 3-5km ca. 3 gange om ugen.

Anmeld

16. marts 2011

Kloster

linemouse skriver:

Det lyder rigtig fornuftigt. Mit går også forholdsvist langsomt, men jeg gør det på en -for mig- realistisk måde. Jeg siger ´'nej tak', men ikke ALTID, jeg spiser mindre portioner, mere grønt/fiber, og er netop ved at få integreret mere motion (igen), primært håndbold og min nye hula-hop ring. Da håndbold sæsonen snart er slut, er jeg så småt gået i gang med at løbe. Mit mål er at lære at løbe 3-5km ca. 3 gange om ugen.

Hvis du vil igang med direkte løb, vil jeg klart anbefale dig at tage begynder programmet fra iForm.dk. På den måde vænner du dine sener, ledbånd og muskler til den ensformidige belastning, som distanceløb er.

VH Kloster

Anmeld

17. marts 2011

linemouse

76,4 her til morgen (dog 75,5 tirsdagen morgen), men med vægten i dag, bliver det til minus 500g denne uge.

Kan jeg ikke opdatere mit første besked? Og hvor?

Anmeld

21. marts 2011

ivfmarie

linemouse skriver:

76,4 her til morgen (dog 75,5 tirsdagen morgen), men med vægten i dag, bliver det til minus 500g denne uge.

Kan jeg ikke opdatere mit første besked? Og hvor?

Du kan citere dit eget indlæg, og så skrive de nye tal ind i dit første skema...

Anmeld

21. marts 2011

linemouse

linemouse skriver:

Hej Alle!

Jeg melder mig nu på banen, og håber på lidt støtte og motivation!

Jeg er 30 år, bor sammen med min mand, og vores lille skønne datter på 19 mdr. Jeg har det i bund og grund fantastisk og burde være lykkelig, men alligevel er jeg ked af det. Det med de ekstra kilo nager mig. Selv om det kunne være værere, er det slemt for mig, og det fylder meget!

Jeg vejer mig hjemme hver torsdag morgen, og hver 2. uge ved lægen (onsdag aften). Det er min torsdagsvægt, jeg skriver ned

Vægt:

uge 2: 79,1
uge 3: 78,9 (minus 200g)
uge 4: 78,2 (minus 700g, i alt 900g)
uge 5: 77,7 (minus 500g, i alt 1,4kg)
uge 6: 77,9 (plus 200g, i alt 1,2kg)
uge 7: 77,2 (minus 700g, i alt 1,9kg)
uge 10: 76,9 (minus 300g, i alt 2,2kg)
uge 11: 76,4 (minus 500g, i alt 2,7kg)
uge 12:
uge 13:
uge 14:

HEP på mig piger! Glæder mig til at følge jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.