Så har SP'en været her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Marco2

… og alt er fint med Smilla.

Hun vejer nu 4700g og er 55 cm lang.

Så hun har taget 1050 g på 6 uger. Så det var hun godt tilfreds med.

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Kaufie

Dejligt at alt er vel...... Men hvorfor får du SP-besøg nu?

Det er måske bare Aalborg Kommune, der sparer på besøgene ved 2.gangs mødre. Jeg fik besøg et par dage efter og igen efter 14 dage, men så skal jeg ellers selv henvende mig hvis jeg vil have besøg....

Anmeld

16. marts 2011

Marco2

Det er måske bare Aalborg Kommune, der sparer på besøgene ved 2.gangs mødre. Jeg fik besøg et par dage efter og igen efter 14 dage, men så skal jeg ellers selv henvende mig hvis jeg vil have besøg....

Her i Århus får vi stadig besøg.

Jeg havde da Smilla var 8 dage, da hun var 16 dage, og nu her ved to måneder. Og skal ha' igen når hun er 4 mdr.

Sådan er det her i Århus. Jeg har ikke bedt om besøg eller noget, sådan er det bare her.

Og har jeg yderliger behov kan jeg bare ringe, så kommer de forbi alt afhængig af hvad det drejer sig om.

AG

Anmeld

16. marts 2011

linemus

Kaufie skriver:

Jeg tror, det er lidt afhængig af sp, og om der er noget at snakke om, men tror også de prøver at spare. Min sp har hver gang spurgt, om vi skulle aftale ny tid eller om jeg bare ville ringe, hvis der var noget. Jeg er en klovn til selv at ringe, så jeg har fået lavet ny tid hver gang. Vil gerne have hende vejet osv. En fra min mdr.gr. har ikke set sp siden baby var 1 mdr. (bortset fra bol-prøven - der ved jeg faktisk ikke om sp kom, eller moren selv skulle ringe efter hende), og han er 11 mdr. Sofie bliver kontrolvejet, fordi hun er et bette nummer, så her kommer sp igen d.1. april.

Anmeld

16. marts 2011

linemus

Marco2 skriver:

AG

Anmeld

16. marts 2011

Tut

Marco2 skriver:

AG

Dejligt - det er vel også snart tid til at se nogle nye billeder af lille Smilla

Anmeld

16. marts 2011

Marco2

Tut skriver:

Dejligt - det er vel også snart tid til at se nogle nye billeder af lille Smilla

Tak Tut. Der ligger nogle i mit album af hende Tror de er lidt nyere

Anmeld

16. marts 2011

Lene76

Marco2 skriver:

AG

Dejligt med et besøg af sp, og sikke en fin vægt

Jeg vejede Nanna i sådan en fiskevægt johnny har.... og hun vejer nu 3700 ca så hun ska nook blive stor den bette pige hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.