træning med baby ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Pinkrose

Hej jeg er næsten lige blevet mor til en skøn lille pige på snart 1 md.

Og om nogle uger vil jeg meget gerne igen med noget motion , er der nogle der har gode råd eller ideer til hvordan man gør det med en lille ny, jeg er også alene med hende, så ikke nogle mand der lige kan se efter hende imens jeg er i trænings center.

Vil bare utrolig gerne af med de sidste kilo fra graviditeten, og lige strammes op igen  så man kan føle sig lidt lækker til sommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Kloster

Hej hej.

Stort tillykke med din lille datter.... Og nyd det så  Hun er kun 1 måned og du kan nemt smide de sidste kilo uden du overhovedet gør noget for det. Bare du lige tænker over kosten. Lad kroppen få lidt ro efter graviditet og fødsel og se nogle måneder frem, før du tænker på motion mhp kilotab.

Desuden ved jeg at der kan fåes dvd'er med efterfødsels gym osv. Du kan måske endda låne nogle på bib.

VH Kloster

Anmeld

16. marts 2011

FamilenStorm

Denisep skriver:

Hej jeg er næsten lige blevet mor til en skøn lille pige på snart 1 md.

Og om nogle uger vil jeg meget gerne igen med noget motion , er der nogle der har gode råd eller ideer til hvordan man gør det med en lille ny, jeg er også alene med hende, så ikke nogle mand der lige kan se efter hende imens jeg er i trænings center.

Vil bare utrolig gerne af med de sidste kilo fra graviditeten, og lige strammes op igen  så man kan føle sig lidt lækker til sommer

Her i Odense har vi efterfødselstræning hvor man har baby med :-) Så mon ikke der findes sådan nogle hold også hos jer?? :-)

Hov og tillykke med den lille ny :-)

Anmeld

16. marts 2011

Pinkrose

Kloster skriver:

Hej hej.

Stort tillykke med din lille datter.... Og nyd det så  Hun er kun 1 måned og du kan nemt smide de sidste kilo uden du overhovedet gør noget for det. Bare du lige tænker over kosten. Lad kroppen få lidt ro efter graviditet og fødsel og se nogle måneder frem, før du tænker på motion mhp kilotab.

Desuden ved jeg at der kan fåes dvd'er med efterfødsels gym osv. Du kan måske endda låne nogle på bib.

VH Kloster

nyder det skam også

men var overvægtig før jeg blev gravid og er jeg så stadig, og endelig blevet parat til at skulle gøre noget ved det, kosten er der styr på, da  vægtstigningen skete grundet medicin,'

men kan mærke at der skal ske noget med det nu.

Anmeld

16. marts 2011

Pinkrose

Heidibh skriver:

Her i Odense har vi efterfødselstræning hvor man har baby med :-) Så mon ikke der findes sådan nogle hold også hos jer?? :-)

Hov og tillykke med den lille ny :-)

mange tak , okay igennem et trænings center eller hvordan

Anmeld

16. marts 2011

FamilenStorm

Denisep skriver:

mange tak , okay igennem et trænings center eller hvordan

Jeps.. :-) og det er vældig populært.. Men er desværre et lokalt træningscenter, så tør ikke sige hvem der kunne havd sådan et hold ellers..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.