Dejligt SP-besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Marco2

Så har min SP været her, og som forventet fik hun mig bragt tilbage til jorden igen og fik ro på.

Men min bandit af en baby gjorde det også nemt for hende.

Så snart hun kom ud på puslebordet og bleen af og SP bøjede sig ind over hende, kiggede hun hende dybt i øjnene, holdt kontakten længe og sandte hende derefter det største smil … møgunge … det smil sku' jeg ha' haft!!!

Nu har hun ikke smilet overhovet … føler jeg … og så får SP'en det største smil ovenikøbet med grin på …

SÅ hun mente jo at der var fin kontakt, at hun smiler og hun kunne også løfte sit hoved fra puslepuden uden problemer. 

Så hun synes jo bare at hun er helt perfekt og kan det hun skal. Så jeg skulle bare nyde at hun sover så meget. For med det hun kunne nu, får hun ihvertfald det hun skal bruge når hun er vågen.

Og så vejer hun nu 4700 g og er 55 cm lang.

Så hun har taget 1050 gram på siden sidste besøg. Det mente SP'en også var flot.

Og så var det sjovt hvad hun kunne huske fra sidste gang for 3 1/2 år siden. Små detaljer som jeg ikke engang næsten selv kunne huske. Og hun ku' huske at hun havde syntes det var så synd for mig sidste gang, med Thomas syg, min mors hjerneskade og flytning og at jeg var selvstændig. Så hun mente jeg havde været spændt hårdt for sidste gang. Så hun håbede at jeg fik en mere rolig barsel denne gang.

SÅ alt i alt en godt besøg og må bare stole på at alt er som det skal være og nyde min "frihed" med at hun sover, for det stopper jo på et tidspunkt.

Ha' en god dag allihop.

Og nu vil jeg gå ud og lave en ordentlig balje chili con carne til alle de gæster der kommer i aften.

Hygge.

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

AnneBJ

Hej AG,

hvor er det dejligt at det gik godt!! Smilla lyder til at være en kvik, men rolig, lille pige, og nu du har SPs ord for, at alt er i skønneste orden, håber jeg du kan nyde det!

Knus og god solskinsdag!

Anmeld

16. marts 2011

piadas

Dejligt med så positivt et besøg!

Jeg glæder mig VILDT meget til 5 ugers-undersøgelsen på tirsdag, så vi kan se, hvor meget Ida har taget på! Hun er ikke blevet målt og vejet, siden hun var 6 dage gammel, så vi aner ikke, hvor meget hun har taget på. Vi har forsøgt herhjemme, men stoler ikke rigtigt på vores vægt. Jeg vejede hende før og efter, jeg havde ammet for en uges tid siden, og så havde hun altså taget 600 gram på!! Godt nok har jeg meget mælk, meeen ligefrem 600 gram, den tror jeg sgu ikke på!

Jeg kan godt forstå, du føler dig snydt for det store smil, men der kommer jo heldigvis MANGE flere de næste mange år!

Hvor er det forøvrigt dejligt, at din SP kan huske de ting - det gør altså, at man føler, man bliver lyttet til, og man ikke bare er en ny kunde i butikken!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.