forår...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Stine Raaholt

Uhhh, jeg er bare sådan i forårsstemning i dag.. jeg ved ikke hvorfor, men måske fordi solen skinner, måske fordi jeg snart skal på barsel og kan se frem til en hel sommer derhjemme, måske fordi jeg bare havde den hyggeligste alene-hjemme-hygge-eftermiddag med mine unger i går, måske fordi min mand kom hjem med blomster i går....

eller måske bare fordi foråret virkelig er på vej...

tung, øm i kroppen og mega fed... men pyt... solen skinner

dejlig dag til jer også

Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

birthee

Kan fuldstændig følge hvordan du har det!!! Min første uges barsel er lige gået, og hvor er det bare skønt at solen har valgt at skinne idag!!! Det giver mere overskud, og man bliver bare i godt humør... For første gang i jeg ved ikke hvor lang tid, har jeg læst en bog - en ordentlig moppedreng af Jane Aamund, men den er bare god... Lænestolen er blevet rykket hen til den dobbelte terrassedør, så jeg om dagen kan sidde og læse i solskinnet, og om aftenen kommer der varme fra brændeovnen - den er stadig rigtig god til lidt hyggevarme  Men bare det at vågne om morgenen, og se det er lyst udenfor - det er GULD værd!!!

God dag til alle, og se om I kan nå at nappe et par solskins-stråler i løbet af dagen

Anmeld

16. marts 2011

moars

uhhmmm ja sol varme det man har gået og sukket efter...kan levende følge dig

Anmeld

16. marts 2011

Line Højdal

Hehe... SKØNT indlæg!!!

Det er om at se de positive sider af livet - og jeg tror HELT BESTEMT at foråret er på vej!!

Vi er virkelig privilligerede i denne mødregruppe... starter vores barsel i foråret og går den dejlige lyse og varme årstid i møde med vores små guldklumper!!

til jer alle

Anmeld

16. marts 2011

otlitrom

Jeg er dybt misundelig på Jeres barsel! Jeg læser på sidste semester til sygeplejerske, og har planer om at skrive min BA færdig og forsvare den til juni, med den mindre detalje der kaldes "termin 22. juni".. Altså starter min barsel først 1. juli, sådan helt officielt, og måske først efter jeg har født.

Jeg har jo selv valgt det, det ved jeg godt. Men lige nu kunne jeg godt bruge bare at kunne smække stængerne op og sige "aaah, det her barsel er ikke så tosset".

God barsel allesammen. Det er et skønt tidspunkt at starte på. Solen skinner og der er fuglesang og blomster der spirer frem!

Anmeld

16. marts 2011

marijke85

det er skønt med

og det er skønt og værre på barsel, det er nu men 6 uge!! tiden flyver bare afsted!! og jeg tror jeg har styr på det hele Var lige ude og købe 4 bodyer i str 50, nøjj hvor jeg bare glæder mig bare til den lille kommer!! Og gå rundt med min fine barnevogn i det fine

imorgen skal jeg til JM igen, glæder mig til og høre den lille derinde!! og høre om h*n er blevt lidt større igen

kan i allesammen have en rigtig dag!

Anmeld

18. marts 2011

Stine Raaholt

Og hvad sker der så lige med det snevejr????? det er da for sindsygt... tror kun det er os på sjælland der har fået det - men det har da bare at smelte lynhurtigt igen

kom så rigtigt, lille forår...

god fredag

Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.