Ventetiden :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Ayoe´s mor

Skal have mens her i weekenden, (men håber at den bliver væk), mens ligende smerter er begyndt, håber af hele mit hjerte at det er lykkes i denne her måned, men gud hvor jeg hader den s.... vente tid , har test dag på mandag, hvis min mens vel og mærket ikke er kommet inden.

finger at mens bliver væk de næste 9 måneder nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Mauser.

babystøv til dig  

jeg havde prikken og stikken hele ugen op til mens faktisk. 

Anmeld

16. marts 2011

Ayoe´s mor

Sådan har jeg det også, og ønsker af hele mit hjerte at det er lykkes denne her måned, men tør bare ikke håbe på for meget.

Der kommer en stikkende fornemmelse ind i mellem, men det kan jo være så meget. Forsøger at holde begge ben på jorden, selv om det er svært, når man ønsker noget så inderligt

Anmeld

16. marts 2011

perlestump

hej

jeg håber at det bliver væk og du er gravid

jeg hader osse den lorte ventetid på om man er gravid eller ikke

har du symtomer på at du er gravid????

knus

Anmeld

16. marts 2011

CmarianN

Ayoe´s mor skriver:

Skal have mens her i weekenden, (men håber at den bliver væk), mens ligende smerter er begyndt, håber af hele mit hjerte at det er lykkes i denne her måned, men gud hvor jeg hader den s.... vente tid , har test dag på mandag, hvis min mens vel og mærket ikke er kommet inden.

finger at mens bliver væk de næste 9 måneder nu

Anmeld

17. marts 2011

Ayoe´s mor

perlestump skriver:

hej

jeg håber at det bliver væk og du er gravid

jeg hader osse den lorte ventetid på om man er gravid eller ikke

har du symtomer på at du er gravid????

knus

Det ved jeg ikke om man kan sige jeg har.

Jeg har lidt stikken og jagen i underlivet, det kommer og går, men har ingen ømme bryster eller noget i den retning, men det er vel også for tidligt endnu.

Jeg håber sådan at det er lykkes denne her måned

Anmeld

17. marts 2011

perlestump

så må vi håbe på det bliver væk

Anmeld

17. marts 2011

Ayoe´s mor

Ja, det håber jeg bestemt også , men ved jo ikke hvornår man begynder at kunne mærke graviditets symptomerne, for da jeg var gravid med min datter, som ikke var planlagt, opdagede vi det ved at mine bryster var blevet større, og mener at jeg var i uge 5 eller 6 da vi fandt ud af at jeg var gravid.

Sidste måned kunne jeg dog mærke en masse symptomer, men det var bare psyken der spillede mig et pus, så forsøger at holde begge ben på jorden og ikke tænke for meget på symptomer, har dog heller ikke halvt så mange "symptomer" som sidste måned. Men håber da helt sikkert på at det er lykkes denne her måned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.