Så fik vi set blop til NF-scanning.^^

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Jesuisunefemme

Kæmpe oplevelse.. blev sat en uge frem.. så er nu i uge 14 og har termin d. 18 sep.^^

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

SaNiNa

Kæmpe oplevelse.. blev sat en uge frem.. så er nu i uge 14 og har termin d. 18 sep.^^

Der er heller ikke noget bedre end at se sit lille vidunder leve og have det godt.

Syntes dog ikke jeg var så berørt af det denne gang som jeg var da jeg ventede Nicklas der grad jeg under hele scanningen

Anmeld

16. marts 2011

Jesuisunefemme

Sanne og Nicklas skriver:

Der er heller ikke noget bedre end at se sit lille vidunder leve og have det godt.

Syntes dog ikke jeg var så berørt af det denne gang som jeg var da jeg ventede Nicklas der grad jeg under hele scanningen

Ja, gråd har der også været masser af her.. både fra faren og jeg. - Det er jo helt nyt alt sammen.. kan godt følge at man måske er lidt mere hårdfør når det er 2 gang. så har man ligesom prøvet det før.. Men derfor er den lille klump jo stadig helt speciel.^^

Anmeld

16. marts 2011

SaNiNa

Blop'ens Mor skriver:

Ja, gråd har der også været masser af her.. både fra faren og jeg. - Det er jo helt nyt alt sammen.. kan godt følge at man måske er lidt mere hårdfør når det er 2 gang. så har man ligesom prøvet det før.. Men derfor er den lille klump jo stadig helt speciel.^^

Ja første gang var helt special og helt helt ny for os. denne gang er jeg ikke engang nervøs for om den lille levede eller for NF-scanningen for vi har jo en vidunderlig søn i forvejen så hvorfor skulle vi ikke få det igen?

Tror desværre først mine speciale følelser til den lille kommer når den kommer til verden selvom det var endnu et ønske barn så har vi jo stadig Nicklas og han bruger jeg jo al min tid sammen med.

Glæd dig til MD scanningen der kan man se meget meget mere og hvis I vil ofre lidt flere peneg så få en 3d-4d scanning fik vi sidste gang og skal helt sikker have det igen. Det er så fantastisk

Anmeld

16. marts 2011

Najsen86

Tillykke med det

Anmeld

16. marts 2011

Jesuisunefemme

Najsen86 skriver:

Tillykke med det

Tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.