Møde i Slagelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.171 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Karina H Voigt

Jeg har i forbindelse med nogle lokaler jeg lejer plads til at få en masse mennesker på besøg. Så vil jeg lige høre om der er stemning for at finde en dag hvor vi kan mødes her i Slagelse.

Det er lokaler jeg senere hen har tænkt mig at bruge til at arrangere privat legestue

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Charlotte Wberg

Øj det lyder helt sikkert interessant

Jeg er frisk på det meste

Anmeld

16. marts 2011

Fregne

Ja, det lyder som en god ide...Det vil jeg da gerne være med på.

Anmeld

18. marts 2011

Mulleneser

Også mig..

Anmeld

18. marts 2011

Jyden

Jeg er også med på den.

Anmeld

18. marts 2011

Karina H Voigt

Jeg kan først i Maj måned fordi vi lige skal have lavet lidt forskellige ting til lokalet + vi har barnedåb her i april måned.

det ligger forresten også tæt på anlægget så man let lige kan smutte ned på legepladsen

Anmeld

23. marts 2011

C@mill@

Hmmm spørg li om noget helt andet

Kommer der ledige stillinger der???

Anmeld

23. marts 2011

Karina H Voigt

C@mill@ skriver:

Hmmm spørg li om noget helt andet

Kommer der ledige stillinger der???

Hej.

Nej det er ikke ment som firma med ansatte men bare en slags privat klub for folk der har lyst til at være med

Anmeld

24. marts 2011

Charlotte Wberg

Karina H Voigt skriver:

Jeg kan først i Maj måned fordi vi lige skal have lavet lidt forskellige ting til lokalet + vi har barnedåb her i april måned.

det ligger forresten også tæt på anlægget så man let lige kan smutte ned på legepladsen

Så afventer vi spændte maj måned...

Og måske er der flere der kommer ud af busken her fra omegnen og viser interesse... Der burde være et par stykker mere, men det er ikke sikkert at de har set tråden... Gg

Og nu fordi jeg har skrevet så flyver den igen op i toppen så alle kan se den (hæ hæ hæ,, hvis ikke det er fordi at den lyn hurtigt falder ned igen, pga alle de indlæg gg)

Måske, det er en ide at lave en facebook gruppe, til "legestuen" så fanger man alle informationer hvis man vil, og de fleste har vidst en facebook... !?

Anmeld

24. marts 2011

Karina H Voigt

Alle der har lyst til at være med kan gå ind og melde sig i Facebook gruppen

Privat legestue Slagelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.