Eksperthjælp: Kære Anonym gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.525 visninger
0 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Rikke Nielsen

"Kære Anonym gravid"

Hej Rikke.

Ville høre dig om det er helt tåbeligt det her. Her d. 21/3 skal jeg til NF skanning på viborg sygehus, men synes godt nok der er lang tid til, når man sidder og tænker på om alt nu går godt nok, snakkede med min læge i fredags som sagde det var så sjældent man kom til NF og ikke så hjerteblink, og derfor sagde han det var spild af penge at bestille tid hos en klinik... desuden kunne han heller ikke gøre noget hm... hvad skal man så lige bruge lægen til?

Men hvad synes du ?

Rikkes svar

Hej Anonym gravid

Vi hos Scanningsklinikken har mange der kommer tidligt i deres graviditet, for at få kontateret deres graviditet og få set hjerteblink. Vi kan ved en sådan tidlig scanning ligeledes se om der er tale om en normalt graviditet inden i livmoderen samt se antal af fostre.

Vi scanner fra uge 7+0.

Det er meget individuelt, om man ønsker en ekstra scanning inden den 1. på sygehuset i 12.-13. uge. Så jeg skal ikke kunne sige om det vil være det rigtige for dig. Det vi oplever er, at man efter en scanning bedre kan slappe af og nyde at man har set hjerteblink. Det giver ro at se, at graviditeten har udviklet sig normalt.

Fortsat god graviditet til dig.

Med venlig hilsen

Rikke Nielsen /Scanningsklinikken

Århus- Kolding- København

86 13 42 22

Professionelle og personlige ultra- lydscanninger af gravide i både 2D og 3D/4D.

Se Rikkes hjemmeside: Scanningsklinikken.dk

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.