Knude i det ene bryst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.489 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

CMH1985

Hej alle

Nu prøver jeg at oprette mit første indlæg herinde, og håber der er nogle, som kan hjælpe.

Vi har opdaget en knude i vores datters ene bryst (hun er 6½ mdr). Skrev til vores læge, som skrev tilbage, at ammebørn tit får sådan nogle hormonknuder, men da E ikke bliver ammet, måtte det skyldes andre ting. Vi skulle se det an i to uger, og derefter ville hun undersøge E.

Hun slutter så med at skrive: "Men synes I skal tage det roligt".. Hmm den sætning synes jeg så bare slet ikke hjælper.

Er der andre med flaskebørn, der har oplevet lign. og kan det bare være en hormonknude alligevel, eller hvad kan det skyldes?

På forhånd tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

afrobabies

CMH1985 skriver:

Hej alle

Nu prøver jeg at oprette mit første indlæg herinde, og håber der er nogle, som kan hjælpe.

Vi har opdaget en knude i vores datters ene bryst (hun er 6½ mdr). Skrev til vores læge, som skrev tilbage, at ammebørn tit får sådan nogle hormonknuder, men da E ikke bliver ammet, måtte det skyldes andre ting. Vi skulle se det an i to uger, og derefter ville hun undersøge E.

Hun slutter så med at skrive: "Men synes I skal tage det roligt".. Hmm den sætning synes jeg så bare slet ikke hjælper.

Er der andre med flaskebørn, der har oplevet lign. og kan det bare være en hormonknude alligevel, eller hvad kan det skyldes?

På forhånd tak for hjælpen

Nu ar min datter godt nok ammebarn, men jeg mener altså også at det kan komme ved flaskebørn, de får hårde "bryster",  tror det er noget med hormoner, men hvis i føler jer usikre på det, så ville jeg da tage til lægen, uanset hvad lægen har beskrevet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.