Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
skal Johannes starte i dagpleje. min maven slå knuder ved tanken om at han er blevet så stor. og han ikke er hjemme ved mig i dagtimerne.. kommer helt til at savne ham.. skal lige siges at han aldrig er blevet passet mere end et par timer en gang imellem . tudtudmeen den dagpleje han skal ned til er bare så sød. så er slet ikke bekymeret..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Thilde startede den 1 marts og er ligesom din søn aldrig rigtig blevet passet, og jeg synes det var så skræggeligt at hun skulle i dagpleje, min lille pige var pludselig ikke så lille mere
Men ved du hvad det er simpelthen gået over alt forventning, hun er blevet så meget gladere ( ikke at hun ikke var det i forvejen), hun er nu sammen med andre børn på hendes egen alder og hun hygger sig helt vildt! På 15 dage er der bare sket SÅ meget, fik endda at vide idag at min lille skat har taget 3 skridt for pokker da hun er blevet stor meget hurtigt.
Ville egentlig ikke noget med det her andet at give dig en karmmer og sige at jeg tror det er helt normalt at have lidt sommerfugle i maven på deres vejne. Håber din søn får en dejlig dag i dagplejen imorgen.
lulleh skriver: skal Johannes starte i dagpleje. min maven slå knuder ved tanken om at han er blevet så stor. og han ikke er hjemme ved mig i dagtimerne.. kommer helt til at savne ham.. skal lige siges at han aldrig er blevet passet mere end et par timer en gang imellem . tudtudmeen den dagpleje han skal ned til er bare så sød. så er slet ikke bekymeret..
Jeg ved lige præcis hvordan du har det..
Jeg afleverede min lille Matilde idag i dagpleje for første gang, og det er nok det mest forfærdelige jeg har været med til... Hun græd ikke da jeg gik overhovedet, og smilede til mig.. Men da jeg kom ud i bilen UDEN hende, begyndte jeg bare og græde helt vildt.. Da jeg kom hjem kunne jeg slet ikke finde ro, og endte med at gøre hele huset rent og vaske tøj på 3 timer.. Og så skulle jeg endelig hente min lille baby...
Tror du så hun ville op til mig da jeg kom, bandit, hun havde jo travlt med at lege med de andre børn..
Så sommer sumarum, så skal det nok gå.. Du får lige en ekstra med på vejen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128