Åh suk da!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

HopinWishin

Jeg kommer ALDRIG af med min fede delle på maven og mine fede lår og hofter!!...

Weekenderne er de værste, og giver mig selv lov til at synde der... men så har man lige fri mandag, og kæresten sys det kunne være hyggeligt med en lækker flødebolle.... og her til aften.. kører kæresten ud og køber lidt is... for det er jo så hyggeligt!! ØV hvordan lærer jeg at sige nej!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

..

Det kommer helt af sig selv hvis det virkeligt betyder noget for dig at tabe dig lade være at spise usundt

- helt seriøst, hvis det virkeligt er vigtigt for dig og hvis det virkeligt betyder noget for dig, så ved du jo godt at det eneste der hjælper er at sige nej tak.

Anmeld

16. marts 2011

HopinWishin

Hård og kontant... og ja det er jo nok rigtigt

Anmeld

16. marts 2011

linemouse

Men det ER bare så mega svært! Hvis det ikke var svært, ville der jo ikke være nogen, der havde et problem.

Følger du et bestemt program? Jeg er begyndt at følge vægtvogterene, og det hjælper mig, at jeg skal skrive alt ned. Så kan jeg godt se, at hvis jeg vil have en ordentlig aftensmad, så har jeg vist ikke liiige råd til den flødebolle. Meeen programmet gør også, at der ER plads til lidt ind i mellem. Deres motto er: Du kan spise alt, bare ikke altid. Og det passer lige til mig. Jeg er ikke til suppekure, atkins, eller hvad der ellers findes. Jeg er en alt med måde person, og derfor er denne måde meget realistisk for mig.

Så snart jeg giver slip en weekend, og ikke får skrevet ned, så er det SÅ nemt at komme ud af det!

Op på hesten igen. Du kan ikke ændre igår. Se fremad, tænk positivt, og ha lyst til at gøre noget godt for dig og din krop.

Anmeld

16. marts 2011

HopinWishin

linemouse skriver:

Men det ER bare så mega svært! Hvis det ikke var svært, ville der jo ikke være nogen, der havde et problem.

Følger du et bestemt program? Jeg er begyndt at følge vægtvogterene, og det hjælper mig, at jeg skal skrive alt ned. Så kan jeg godt se, at hvis jeg vil have en ordentlig aftensmad, så har jeg vist ikke liiige råd til den flødebolle. Meeen programmet gør også, at der ER plads til lidt ind i mellem. Deres motto er: Du kan spise alt, bare ikke altid. Og det passer lige til mig. Jeg er ikke til suppekure, atkins, eller hvad der ellers findes. Jeg er en alt med måde person, og derfor er denne måde meget realistisk for mig.

Så snart jeg giver slip en weekend, og ikke får skrevet ned, så er det SÅ nemt at komme ud af det!

Op på hesten igen. Du kan ikke ændre igår. Se fremad, tænk positivt, og ha lyst til at gøre noget godt for dig og din krop.

Tak for de opmuntrende ord =)

Har du haft succes mht vægttab så?

Anmeld

16. marts 2011

Frøken J.

HopinWishin skriver:

Jeg kommer ALDRIG af med min fede delle på maven og mine fede lår og hofter!!...

Weekenderne er de værste, og giver mig selv lov til at synde der... men så har man lige fri mandag, og kæresten sys det kunne være hyggeligt med en lækker flødebolle.... og her til aften.. kører kæresten ud og køber lidt is... for det er jo så hyggeligt!! ØV hvordan lærer jeg at sige nej!!!

Nej, det gør du i hvert fald ikke med dén indstilling Du er nødt til at ændre dit tankemønster og LADE VÆRE med at købe de ting, du ikk må spise. Men jeg kan lige så godt sige dig nu, at der sker ikke noget før du får en rygrad! Og det siger jeg som en, der brugte årevis på at tage sig sammen til at tabe 25 kilo. Det skete ikke, før jeg fik mig en rygrad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.