Nye bryster..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Saaby

Jeg er 34 år, og har to skønne unger, og nu også to knap så skønne bryster. De er virkelig grimme. Jeg har altid haft en stor barm, men efter to gange amning, er de bare blevet til hængebryster. De ligner virkelig en våd sok med en femmer i..

Jeg er mega ked af dem, og vil ikke at min mand rører ved dem.

Er der nogen chance for at få et løft betalt, eller skal man selv betale..

Håber der er en der kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

henh01

Du skal selv betale..

Anmeld

15. marts 2011

Fenja09

Det er desværre for egen regning - man får kun sådan noget betalt, hvis det er et ekstremt tilfælde, hvor personen virkelig er ramt psykisk af problemet,evt have en depression over det osv. Eller også skal de skade noget andet ved din krop, som f.eks. din ryg. Hvis det blev betalt, så tror jeg at hospitalerne ville være overrendt at kvinder, som har fået hængende babser efter fødsel, alder osv.

Så nej, tror du selv skal stå for betalingen, hvis du gerne vil have lavet dine bryster.

/Fenja

Anmeld

15. marts 2011

Mor til Mike

i sverige er de ikke så dyre at få lavet.. 

Men du kan kontakte din læge, og hvis det virkelig er så slemt og et problem for dig er jeg sikker på de gerne vil betale det.

Anmeld

15. marts 2011

Mka

Det egen regning. Samfundet ville ikke have råd til så mange nye bryster der ville komme, hvis man kunne få dem betalt 

Anmeld

15. marts 2011

Aves.

Kommer an på de fysiske og psykiske omstændigheder...jeg synes du skal prøve at se om det kan laves....men altså, det plejer vidst kun at være reduktion der betales...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.