ok....hvor meget g¨r stormen lige amok hos jer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

956 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. februar 2008

Loggidut

shit jeg er da vildt bange for at stormen snupper vores tag...loool...er i da vilde vinden går amok her...ja ja, hvis taget flyver afsted så tag lige regnfrakker med til i morgen...ik! knus fra sloggi...som faktisk er lettere bekymret! :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2008

ivfmarie

Ja, jeg så da lige barnevognen komme rullende forbi vinduet!! Så man lige mig springe ud i futsko og forklæde for at fange knægten inden han suste til byen!

Og vildt hvor det regner!

Marie - bager boller til i morgen.. og hele hytten dufter!

Anmeld

22. februar 2008

Tut

Her i KJØBENHAVNSTRUP er det ikke så slemt endnu... :D

Men det kommer nok senere...

Knus

Mette

Anmeld

22. februar 2008

Ny mor

Puhhh, jeg frygter når vi skal over broerne i morgen :-o håber Susans bil er stormsikker :D
Birgitte

Anmeld

22. februar 2008

Kaufie

Hmmm..... er bange for jeg har en del af skylden :(

Men sidste år var nordjylland jo helt gået i stå i disse dage, så en lille forbedring er det dog

Anmeld

22. februar 2008

Tynen

I Viborg - MAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har lige været en tur i orkanens øjne med barnevogn og mine forældres hund - PHEEW!!

Trine

Anmeld

22. februar 2008

Loggidut

ja mette....hvis mit tag blæser væk...så får du regningen...der er jo ikke langt vel...self er stormen værst...lige her i smørklatten af nørrenusseby...det er da dig der ikke har været sød...aj do...jeg er nok nød til at bonke dig...

og Birgitte Marie...du har dælme af at opføre dig så pænt som du kan...vi kan ikke have noget med at broen ikke åbner i morgen....

knus fra sloggi, som lige opdagede at det alt sammen var kaufies skyld!!!!!

låååål 8(

Anmeld

22. februar 2008

ka li ja

nu når man sådan kigger på jer suuuper lækre flex tøser, så syntes jeg da lige der er et billede der springer i øjnene på mig... KAUFIE!!!!!!!!!!!!
come så

Anmeld

22. februar 2008

Kaufie

Loggidut skriver:

ja mette....hvis mit tag blæser væk...så får du regningen...der er jo ikke langt vel...self er stormen værst...lige her i smørklatten af nørrenusseby...det er da dig der ikke har været sød...aj do...jeg er nok nød til at bonke dig...

og Birgitte Marie...du har dælme af at opføre dig så pænt som du kan...vi kan ikke have noget med at broen ikke åbner i morgen....

knus fra sloggi, som lige opdagede at det alt sammen var kaufies skyld!!!!!

låååål 8(

Vil lige igen pointere at ham der B. Laudrup også fylder år i dag - og han har da været en slemmer en.....

Anmeld

22. februar 2008

Mikkelmusen

MEGA STORM her... men vognen står endnu... Og taget er her vist og stadig :))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.