hva sover i i ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Lene76

Jeg har det lille problem at homonerne og mega meget mælk gør det svært og finde noget og sove i...... hehe ja det lyder måske lidt skørt men jeg har så meget mælk til Nanna at jeg ku fodre det meste af en vuggestue.... og hvis hun KUn spiser 1 gang om natten så vågner jeg badet i en blanding af sved og mælk..... hva gør i andre?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Diana...

He he Det problem havde jeg også med Lucas der sov jeg med ammebh og nogen tykke ammeindlæg også havde jeg kun dyne over røven he he. 

Anmeld

15. marts 2011

mortil4dejligepiger

Hej.

Jeg kender ALT til problematikken. Alle gangene har jeg haft så meget mælk, at jeg har været nødsaget til at sove med ammebh for at undgå mælk overalt.

Jeg har sovet med en bh fra Libero. Den holder intet, hvis jeg skulle gå med den om dagen (er en 75G) men det er super om natten. Jeg folder en stofble så den ligger 4-dobbelt og så lægger jeg den ind i bh-en. Ikke et kønt syn, men det virker og er behageligt samtidig.
Jeg har lige købt bh'en til natbrug til denne gang, da jeg smed den ud efter sidste ammestop. Den kan købes på http://www.liberoshoppen.dk/.

Anmeld

16. marts 2011

DK

Uhh Richard og jeg fik jo trøske! Jeg kan simpelthen ikke "tåle" at have ammeindlæg på døgnet rundt, jeg er en støvsuger efter svamp Derfor blev jeg nødt til bare at kaste håndklædet (eller ammeindlæggene, he he) i ringen, og sove med bare bryster! JA- der kommer mælk overalt, især hvis jeg kommer til at sove på siden så det ene bryst måske bliver klemt lidt. Vi har så 3-4 stofbleer i sengen som jeg kan lægge på de våde pletter undervejs! Heldigvis er mine bryster kommet lidt mere under kontrol, og de drypper nu næsten kun når jeg ammer, og så lægger jeg en stofble over det bryst som han ikke er lagt til.

Vi skifter naturligvis lagner hele tiden, og vores topmadras er... klam. Men det er okay. På søndag får vi en ny madras (mine forældre skal flytte permanent i sommerhuset så de har et hus af ting "til overs") og jeg tror vi om 14 dage, måske en mdr. skifter den gamle ud med den nye. Altså jeg vil være helt sikker på jeg er færdig med drypperiet inden den nye madras skal tages i brug!

Mht at svede så er jeg dig svar skyldig. Jeg kan få sådan næsten helt overgangsalder-agtige hedeture hvor jeg bare kamp-sveder!! Det er heldigvis aftagende, men hold da op hvor har jeg siddet mange gange i en lille undertrøje og bukser med alt mit tøj liggende i en bunke bag mig... godt vores gæster og venner er så forstående (eller det håber jeg da de er). Det er super ubehageligt og jeg kan ikke huske jeg havde det sådan med Kirstine. Jeg håber det snart går væk igen!?

Knus!

Anmeld

16. marts 2011

Marco2

Jeg sover med ammebh og ammeindlæg. For mælken vælter ud her. Når Smilla bliver lagt til sprøjter det ud af begge bryster. Mælken bliver næsten spulet ind i munden på hende. Så alt ville blive drivvådt hvis ikke jeg har det på.

En nat havde jeg åbenbart fået placeret indlægget lidt forkert og det havde ikke "opsamlet" al mælken så både seng, dyne, tøj mm var sejlende... nasty. Og gammel mælk stinker altså bare. Så vi har lagt et vådliggerlagen under det almindelige lagen i min side, for har næsten lige fået ny seng, og jeg ønsker bare ikke at skifte topmadrassen allerede fordi jeg lækker

Hvis Smilla fjerner munden kort tid efter hun er blevet lagt til, sprøjter mælken ud over det hele. Ud på hende, på mit tøj og rundt i hele sofaen inden jeg får lagt en stofble over springvandet. Det er så voldsomt at jeg ofte sætter mig for mig selv når jeg ammer, for synes det er så pinligt at sidde og sprøjte med mælk på mine omgivelser. Emily er blevet ramt et par gange hvor hun har siddet i sofaen med mig og set fjernsyn. Det er et værre cirkus med mælk "all over" 

AG - som får SP her klokken 11. Behøver jeg sige hun er længe ventet …

Anmeld

16. marts 2011

CA

Ammetop med ammeindlæg, men er begyndt at føle mig spærret inde" så i nat sove jeg uden noget som helst på brysterne og så bare et håndklæde under mig. Det var noget huden ku li!

Anmeld

16. marts 2011

piadas

Jeg sover også med amme-BH og amme-indlæg, men jeg glææææder mig til den nat, hvor jeg kan sove uden begge dele igen - og det bliver ikke så længe, jeg ammer.  I hvert fald hvis det bliver som de sidste to gange!

Mht. svedeturene er overgangsalderen vist ved at være ovre, for mit vedkommende! Men de første par uger svedte jeg også som en hest, så min natkjole var smurt ind i sved, når jeg vågnede...heldigvis har jeg ikke oplevet det den sidste uges tid, så forhåbentligt er det slut!

Jeg frygter lidt sommeren, for jeg kan godt huske, hvordan man sveder i sommervarmen, og når baby ligger hud mod hud, kommer man jo ret nemt til at svede. Jeg plejede at ligge en stofble over min arm, så babys hoved hviler på stofbleen i stedet for direkte på armen.

Men altså det følger jo desværre med, når man ammer, og det ville vi jo nok heller ikke undvære?!! Jeg ville i hvert fald ikke!

Ps. Så vil jeg da lige blære mig med, at de sidste tre nætter har Ida sovet fra kl. 19-20-stykker indtil mellem kl. 3.30 og 4! Hvorefter jeg har ammet hende, og så har hun sovet videre til kl. 7-8- stykker, så jeg er totalt overskudsmor for tiden! Det eneste minus er den Å-skål, man vågner op med, for der er godt nok nogle kadonger, der trænger til at blive tømt, når man kun ammer én gang om natten!

Anmeld

16. marts 2011

Marco2

piadas skriver:

… for der er godt nok nogle kadonger, der trænger til at blive tømt, når man kun ammer én gang om natten!

LOOOOOL    

Anmeld

16. marts 2011

Lene76

hehe Tak girls  rart og vide jeg ik er alene.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.