Tut skriver:
Hej piger,
Vi skal til møde med lægen i morgen.
Vi skal tale om Nana.
Hun har jo stortset været syg KONSTANT siden hun fik MØB første gang da hun var 5 uger.
Hun har flere gange har feber og været dårlig, hvor lægerne ikke har kunne se noget på ører, hals, lunger. Hvor jeg har insisteret på at hun fik målt sit infektionstal, som alle gange har ligget mellem 50-77, så hun har haft en infektion, men de har ikke vidst hvor. Hver gang har hun "bare" fået penicillin/antibiotika og så er det gået over. For at hun igen 1-2 mdr. senere får det samme.
Samtidig så når hun jo ikke at blive rask fra den ene sygdom før hun er syg med den næste. Vores læge sagde på et tidspunkt at hendes imunforsvar aldrig når at blive normalt før hun bliver ramt igen - hvilket jo er logisk nok med alt det sygdom vi må igennem.
Det er så meget nu, at vi kun får 4-5 timer søvn om natten, fordi hun vågner 8-10 gange hver nat.
Vi har prøvet, så vidt vi nu kan, at holde hende hjemme fra vuggestue, så hun får en chance for at komme til hægterne. Men det er svært når vi begge har job. Og det kan kun lade sig gøre fordi mine svigerforældre er pensioneret, og de kan have hende.
Men nu har vi altså taget fat i lægen, og bedt om hjælp. Han sagde faktisk, da han slog Nana's CPR-nummer op, at "hold da op, ja hun har været igennem meget i sit korte liv" - NO SHIT SHERlOCK!
Det var faktisk vuggestuen der sagde at vi burde tage fat i lægen, da de aldrig havde oplevet et så ekstremt tilfælde før.
Nana har gået i vuggestue siden oktober, og jeg tror kun at hun har prøvet at være i vuggestue 1 helt uge uden sygdom (man-fre) 3-4 gange. Umiddelbart vil jeg tror at hun har været syg 50% af tiden som hun har gået der.
Vores læges eget forslag var at vi evt. fik hende indlagt og undersøgt, og så evt. givet hende antibiotika så hun kan få slået alt infektion der måtte være i kroppen ud, og så skulle hun have et vitaminboost bagefter, så vi kunne få hendes imunforsvar op på normalen.
Men han ville have en anden læge (det er et lægehus) med på mødet også, så vi skal komme i morgen kl. 17.45, som er den sidste tid de har, for så er vi ikke presset til at skulle stoppe fordi de har en patient der venter.
Jeg ved godt at der er mange der har det MEGET værre end os, men jeg har bare fået nok nu!
Så jeg er meget spændt på at høre hvad de har at sige.
Jeg giver jer en update når jeg ved hvad der skal ske.
Knus
Kender det ALT for godt med konstant syge børn.
Vores ældste Karoline startede også da hun var 10 dage gammel. De hun fortsatte med at være konstant syg, kom hun i et behandling program for immundefekt. Der var heldigvis ingen ting, men som de sagde kan der være flere ting i et immunforsvar som kan være galt. Så det var da værd at høre efter..