børnetøj gives væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

lan-pigen

hej jeg har en lille prinssese som er 2 år nu. Alt hendes gamle tøj er blevet pakket ned i kasser eller sorte sække. Men nu er opbevaringsrummet blevet fyldt op og derfor ville jeg gerne af med tøjet. Da jeg selv var ung mor ved jeg hvor hårdt det kan være at få råd til det hele og derfor ville jeg hører om der ikke var en ung mor/far som havde brug for noget tøj. det er alt fra nyfødt op til str 74. så det kan holde længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Kongmulle

lan-pigen skriver:

hej jeg har en lille prinssese som er 2 år nu. Alt hendes gamle tøj er blevet pakket ned i kasser eller sorte sække. Men nu er opbevaringsrummet blevet fyldt op og derfor ville jeg gerne af med tøjet. Da jeg selv var ung mor ved jeg hvor hårdt det kan være at få råd til det hele og derfor ville jeg hører om der ikke var en ung mor/far som havde brug for noget tøj. det er alt fra nyfødt op til str 74. så det kan holde længe

Super flot af dig. Håber det går til en der virkelig har brug for det

Anmeld

15. marts 2011

Jonna1979

nu er jeg ikke en ung mor men en ny mor der gemmer en prinsse i maven så kommer der ingen oplagte vil jeg gerne have det

Anmeld

21. marts 2011

kiwifrugten

Hejza hvor bor du henne? Jeg venter en lille pige d. 22 april.

Og jeg kunne bestemt godt bruge en hjælpende hånd. Faren vil ikke have noget med hende at gøre så står desværre selv med det hele og det kan godt være ret dyrt :-(

Så jeg tager med glæde imod det :-)

Anmeld

23. marts 2011

lan-pigen

kiwifrugten skriver:

jeg bor i fredericia men tøjet er hos mine forældre så skal lige have dem til at komme op med det .. da de bor nede ved den tyske grænse

Anmeld

23. marts 2011

pussepige

lan-pigen skriver:

Anmeld

23. marts 2011

kiwifrugten

lan-pigen skriver:

jeg bor i fredericia men tøjet er hos mine forældre så skal lige have dem til at komme op med det .. da de bor nede ved den tyske grænse

oki super 

min mor bor i kolding og skal besøge hende fra d. 8-13 april

Anmeld

1. august 2011

Nathasja20

Lige hurtigt nysgerrig om du har fået kommet af med tøjet :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.