Genialt :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

anna-jonas

TbCp skriver:

Ihhh altså, jeg synes ellers bare jeg var mega sjov sådan at sløre både hendes og bamsens ansigt... Og så er der ikke engang nogen der kommentere det... Jeg har vist rimelig dårlig humor

DU HAR GENIAL HUMOR...................det er bare os zombier der ikke fatter noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

TbCp

Ranarupta skriver:

Haha, nu ved vi, hvor Liva har sine tosserier fra.

Jeg undrede mig lidt, men tænkte, at der stod noget i ansigtet. (Hvilket havde været sært, meeen...)

Synes, at det var en fantastisk idé at klæde hende sådan ud!

Hahaha

Anmeld

16. marts 2011

TbCp

anna-jonas skriver:

DU HAR GENIAL HUMOR...................det er bare os zombier der ikke fatter noget.

Det kunne jo også være at folk fik lidt ondt af mig, og tænkte at jeg da ikke var helt rask når jeg gjorde sådan noget, og derfor slet ikke ville kommentere på det

Anmeld

16. marts 2011

otlitrom

TbCp skriver:

Ihhh altså, jeg synes ellers bare jeg var mega sjov sådan at sløre både hendes og bamsens ansigt... Og så er der ikke engang nogen der kommentere det... Jeg har vist rimelig dårlig humor

Ahahaha, nej det har jeg slet ikke tænkt over. Jeg tænkte bare du var en god DP, fordi du har sløret ansigtet. Det ville jeg, som forælder, sætte rigtig stor pris på Men nu kan jeg godt grine af det. Jeg siger som Mette. Du HAR god humor.. Vi andre er bare for sløve

Anmeld

16. marts 2011

TbCp

kitty skriver:

Ahahaha, nej det har jeg slet ikke tænkt over. Jeg tænkte bare du var en god DP, fordi du har sløret ansigtet. Det ville jeg, som forælder, sætte rigtig stor pris på Men nu kan jeg godt grine af det. Jeg siger som Mette. Du HAR god humor.. Vi andre er bare for sløve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.