Min mg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

karina pigen

jeg har været i mødre gruppen 2 gange.. og kan sgu ik helt hitte ud af om jeg er helt vild med den..

synes fandme de er unge..20,21,22 og 24 og så mig på 29..

ville normalt sige aldre ingen betydning har men synes bare at der er nogen jeg for mig til at ville hoppe fra.. hvilke jeg er lidt ked af..havde glædet mig til at skulle i MG.. lige så meget for at danne et netværk da jeg ingen kender her i byen flyttede hertil for 1 år siden..så havde håbet at en MG ville kunne giv lidt..men tror jeg desværre ik sker..

mega øøøv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

AnneBJ

Hej Karina,

Øv hvor surt! Tror du ikke ligeså meget det handler om kemi, end om alder? Når du normalt ikke har et problem med alderen.. for der er jo ikke noget kæmpe aldersspring synes jeg... 

Kan du ikke tale med SP om at komme i en anden gruppe måske? Det er da træls hvis du ikke rigtig føler du kan bruge det/dem til noget... 

Kram herfra  

Anmeld

15. marts 2011

Angelspot

Det var da ærgeligt, men jeg kan godt se du måske ikke har helt det samme til fælles med de andre. Selvom i jo har børnene til fælles, så er der jo nok andre interesser for dem og for dig.

Ved faktisk ikke om man kan komme i en anden gruppe, det er da værd at undersøge hvis du ikke befinder dig godt i den du er i nu.

Anmeld

15. marts 2011

Diana...

Jeg synes du skal bede om at komme i en ny gruppe hvis du ikke føler der nogen kemi. Det er nemlig rigtig træls at komme i en gruppe som man ikke kan føle sig tilpas i. 

Kram til dig.. 

Anmeld

15. marts 2011

Marco2

Hej Karina.

Det er da super ærgerligt.

For det at komme i en god MG kunne måske ha' været starten til et godt netværk, når nu du ikke har et i forvejen.

Men snak med din SP om ikke du kan komme i en anden gruppe? Pyt med om de børn ikke helt har alderen som din. Det vigtigste er at man "svinger" godt med de piger man er sammen med.

AG

Anmeld

15. marts 2011

piadas

Æj, hvor træls for dig, Karina!

Jeg tror heller ikke, man skal kigge så meget på alderen, men nærmere på, om kemien er der...og så synes jeg, du skal give det en chance eller to mere, hvis jeg skal give dig et godt råd!

Da jeg kom i en mødregruppe for første gang, da jeg havde født Oliver, synes jeg også ved første øjekast, at det da var nogle mærkelige kvindemennesker, som jeg intet ville få tilfælles med! Jeg gav det dog en chance og er rigtig glad for det idag, for vi mødes stadig mindst hver anden måned og vores børn bliver altså 10 år til maj! Det tog altså et par gange eller fem, før vi lige fandt ind til hinanden.

På det tidspunkt var jeg 22 år, og de andre tre var 29, 31 og 31 år, så de er jo noget ældre end mig, men vi svinger bare så godt sammen alligevel, så vi tænker slet ikke på alderen.

Jeg håber, du finder ud af, at de er ok alligevel, men ellers synes jeg også, du skal prøve at spørge din SP, om du ikke kan komme i en anden gruppe!

Anmeld

16. marts 2011

DK

Som alle de andre skriver så spørg da evt. din SP om du kan komme i en ny gruppe! Men prøv at give dem en chance mere! MG kan bare være helt vildt dejligt og hyggeligt!

Anmeld

16. marts 2011

karina pigen

DK skriver:

Som alle de andre skriver så spørg da evt. din SP om du kan komme i en ny gruppe! Men prøv at give dem en chance mere! MG kan bare være helt vildt dejligt og hyggeligt!

jeg har prøvet men der er bare ik rigtig andre grupper..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.