Madlog...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Sabine...!

ja har besluttet mig for at prøve madlog,...

kan også godt finde ud af hvordan jeg taster det hele ind... men hvordan finder jeg ud af om det er godt eller skidt hehe...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Anne85

Kravlenissen10-12-10 skriver:

ja har besluttet mig for at prøve madlog,...

kan også godt finde ud af hvordan jeg taster det hele ind... men hvordan finder jeg ud af om det er godt eller skidt hehe...?

Elsker elsker ELSKER madlog  Har været bruger i et år nu og jeg er AFHÆNGIG af det

Jeg er kontrol freak ud over alle grænser - og her har jeg virkelig mulighed for at holde regnskab med hvad jeg propper i munden + hvor meget motion jeg dyrker.

Man kan sige at ulempen ved madlog er jo, at en kalorier er en kalorie og så er det så ligemeget om det er en mars bar eller en masse lækre grønsager. men det er jo også det fine ved det - det er ikke som andre kure hvor du ikke må gøre det ene eller det andet. Du lærer lynhurtigt hvordan du kan ændre på din kost - er du fx vandt til at proppe 10 g smør på dit brød finder du hurtigt ud af hvor sindssygt mange kalorier du sparer hvis bare du putter det halve på osv osv osv

Men skriv gerne hvis der er noget du er i tvivl om - ud over at jeg har en del viden fra min uddannelse som sygeplejerske har jeg også en masse personlig erfaring da jeg for år tilbage har smidt over 40 kg OG har været igennem 2 graviditeter hvor jeg har taget voldsomt på, men begge gange smidt det hele igen

Anmeld

15. marts 2011

Sabine...!

Anne85 skriver:

Elsker elsker ELSKER madlog  Har været bruger i et år nu og jeg er AFHÆNGIG af det

Jeg er kontrol freak ud over alle grænser - og her har jeg virkelig mulighed for at holde regnskab med hvad jeg propper i munden + hvor meget motion jeg dyrker.

Man kan sige at ulempen ved madlog er jo, at en kalorier er en kalorie og så er det så ligemeget om det er en mars bar eller en masse lækre grønsager. men det er jo også det fine ved det - det er ikke som andre kure hvor du ikke må gøre det ene eller det andet. Du lærer lynhurtigt hvordan du kan ændre på din kost - er du fx vandt til at proppe 10 g smør på dit brød finder du hurtigt ud af hvor sindssygt mange kalorier du sparer hvis bare du putter det halve på osv osv osv

Men skriv gerne hvis der er noget du er i tvivl om - ud over at jeg har en del viden fra min uddannelse som sygeplejerske har jeg også en masse personlig erfaring da jeg for år tilbage har smidt over 40 kg OG har været igennem 2 graviditeter hvor jeg har taget voldsomt på, men begge gange smidt det hele igen

så jeg kan ikke rigtig få noget kost vejledning der inde...?

altså kan ikke få at vide om det jeg spiser er helt hen i vejeret eller om det er godt hvis jeg skal tabe mig..?

Anmeld

15. marts 2011

Anne85

Kravlenissen10-12-10 skriver:

så jeg kan ikke rigtig få noget kost vejledning der inde...?

altså kan ikke få at vide om det jeg spiser er helt hen i vejeret eller om det er godt hvis jeg skal tabe mig..?

Grundlæggende kan man sige, at du selvfølgelig vil tabe dig hvis du forbrænder flere kalorier end du spiser. Når det så er sagt er det selvfølgelig langt sundere at bruge sine kalorier på magert kød, grønsager, frugt, magre mælkeprodukter, fuldkornsprodukter osv osv end slik og kage

Der er et forum erinde hvor du altid kan søge råd - og du kan skrive til folkene bag madlog. Du kan også melde dig ind i en gruppe hvor du vil kunne få støtte og motivation fra andre i samme situation.

Men en kostplan eller lignende får du ikke.

Prøv dig frem et par dage - jeg er sikker på at du hurtigt får øjnene op for hvor det går galt i den kost du spiser idag - og hurtigt finder du ud af hvad du kunne erstatte de forskellige ting med så du bliver mæt for færre kalorier

jeg eeeelsker mad - og jeg sulter mig bestemt ikke - spiser store måltider og spiser som minimum 5-6 gange om dagen - men holder mig som regel på de 1300 kacl - lidt mere hvis jeg forbrænder rigtig mange kalorier på motion

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.