Kravlenissen10-12-10 skriver:
så jeg kan ikke rigtig få noget kost vejledning der inde...?
altså kan ikke få at vide om det jeg spiser er helt hen i vejeret eller om det er godt hvis jeg skal tabe mig..?
Grundlæggende kan man sige, at du selvfølgelig vil tabe dig hvis du forbrænder flere kalorier end du spiser. Når det så er sagt er det selvfølgelig langt sundere at bruge sine kalorier på magert kød, grønsager, frugt, magre mælkeprodukter, fuldkornsprodukter osv osv end slik og kage 
Der er et forum erinde hvor du altid kan søge råd - og du kan skrive til folkene bag madlog. Du kan også melde dig ind i en gruppe hvor du vil kunne få støtte og motivation fra andre i samme situation.
Men en kostplan eller lignende får du ikke.
Prøv dig frem et par dage - jeg er sikker på at du hurtigt får øjnene op for hvor det går galt i den kost du spiser idag - og hurtigt finder du ud af hvad du kunne erstatte de forskellige ting med så du bliver mæt for færre kalorier 
jeg eeeelsker mad - og jeg sulter mig bestemt ikke - spiser store måltider og spiser som minimum 5-6 gange om dagen - men holder mig som regel på de 1300 kacl - lidt mere hvis jeg forbrænder rigtig mange kalorier på motion
Anmeld