tak tøser 
jeg tror hverken johanna eller kirsten deltager i mødet imorgen, der står ret tydeligt "et møde med mig" og det indikerer - i hvert fald i mine ører - at det udelukkende er den ledende jordemoder (Dorthe) der er til stede. jeg har jo sendt hende et 6 sider lagt brev om fødselsforløbet, som Søren også læste igår og jeg tænker, at det hun vil er, at gennemsnakke det med os. at forsikre sig, at vi får den hjælp vi har brug for bl.a. hos psykologen (jeg skal afsted tirsdag i næste uge igen
), spørge om vi har brug for et møde med Johanna og evt om vi vil ingive en klage over Johanna, lægen der syede mig og sosuassistenten. det FORESTILLER jeg mig, men man ved det jo ikke.
hvis Johanna er der, så går jeg. længere er den ikke.
Søren spurgte igår, da jeg blev rigtig ked af det, om han skulle tage mødet alene. han sagde også, at han vist ikke før nu havde forstået HVOR alvorligt det med den læge og den syning var for mig. han havde jo ligget på en anden seng sammen med z og "jeg var jo bare så lykkelig der og du var så helt alene" 
ja, det tar rigtig hårdt at snakke om det her, men jeg kan mærke, at det er rigtig rigtig godt! altså...pissesvært og energikrævende, men jeg kan godt mærke at tingene meget langsomt falde rpå plads. jeg har fx en meget klar adskillelse mellem de ting "de andre" gjorde og så min EGEN fødsel af z. for min egen fødsel af z var fantastisk. men de svigt vi var udsat for undervejs er utilgivelige.
det er noget kringlet noget, men jeg er nok også vant til at adskille tingene, for ikke at "inficere" det som er godt med det som er dårligt 
i hvert fald...TAK fordi I lytter og giver kram 
Anmeld