der er lige lidt tyst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Anonym trådstarter

herfra....jeg ville bare skrive, at der ikke er noget galt og der er ikke sket os noget, men jeg får ikke svaret på smser og beskeder og mails osv i disse dage, jeg har lidt brug for at trække stikket ud og ikke gøre andet end det allerhøjst nødvendige.

jeg skulle have været til psykologen idag klokken 13, men han er syg, så det er aflyst. imorgen skal vi så til samtale med den ledende jordemoder og det har selvfølgelig resulteret i en masse nye samtaler om fødselsforløbet mellem Søren og jeg og det tager bare enormt meget energi. jeg bliver meget ked af det og Søren bliver meget frustreret og lige nu sidder han med en stor vrede over følelsen af, at Johanna dækker over nogle fejl hun har lavet (fordi man overhovedet ikke kan læse ud af min journal at der var det mindste ved fødslen og fordi hun efterfølgende ikke fortæller Kirsten Jordemoder sandheden om hvor dramatisk fødslen var, da hun spørger hende). Der er afsat halvanden time til mødet og Søren har snakket lidt om, at det kunne være Johanna er til stede. Det bliver jeg selvfølgelig meget frustreret over, for jeg vil ikke konfronteres med Johanna og set ikke uden at være forberedt. jeg TROR nu ikke selv hun er til stede imorgen, jeg tror det bare er os og den ledende jordemoder. men vi får se. det er fra 10:30 til 12.

så skal vi til doktor Ines klokken 16-17. z skal 5 måneders undersøges og jeg skal undersøges for jeg havde i sidste uge 3 aftener i træk hvor jeg havde en blødning fra underlivet når jeg gik stort på toilettet inden jeg skulle i seng. og så har jeg haft det som om jeg har en luftbobbel i underlivet, som gør ondt og er spændt. nu har jeg så lige haft menstruation (det er ved at stoppe idag), så jeg ved ikke om man kan se noget overhovedet, men jeg har jo den her enorme frygt for at skulle dø fra z. jeg ved ikke helt hvor den kommer fra, men jeg bilder mig ind, at den er helt normal

ja...så. og så tager vi jo til København torsdag til mandag, så der kommer til at være stille herfra i noget tid og jeg får altså hverken svaret på smser eller mails, men jeg er OK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Milka

jeg fik ikke læst det indlæg du skrev om psykologen så jeg er ikke heeelt med på detaljerne omkring det her. 

men altså. det er skidehårdt at vende vrangen ud på tingene, det ved jeg kun alt for godt. men det er vigtigt og godt at det bliver gjort!

processen kan være ret udmattende og tage al ens energi ... og dermed siger jeg på vegne af os alle at vi er medlidende og godt forstår tystheden! 

Anmeld

15. marts 2011

otlitrom

Bare en krammer masser af gode tanker og du vender tilbage når overskudet giver plads!

Anmeld

15. marts 2011

Ranarupta

Det er så hårdt, når man (som Camilla skriver) vender vrangen ud på sig selv. Og det skal vist til... Har I så aftalt en ny tid - du og psyk'en?

Og jeg kan sagtens sætte mig ind i jeres tanker og frustrationer i forbindelse med, at Johannas evt. deltagelse imorgen. 
Kunne I evt. ringe dertil og forhøre jer?
Umiddelbart ville det være et ret uklogt træk af Kirsten, hvis hun er med.

Jeg håber, at I får fortalt klart og tydeligt, hvordan fødslen virkelig er foregået, og hvad det har gjort ved jer. 

Og forhåbentlig kan Ines komme med en klog konklusion på luftboblen og jeg tror, at det er meget naturligt med den der frygt for at dø fra sit barn. 

Store kram herfra - tag al den tid, du har brug for, for at komme ovenpå med overskuddet og hav nogle dejlige dage i Kbh!

Anmeld

15. marts 2011

Dictes mor

Jeg skal vist lige sætte mig ned og få læst dine indlæg angående det her psykolog osv, så jeg kan give dig et ordentligt svar. Lige nu vil jeg starte med at sende et virtuelt knus!

Anmeld

15. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Der er vidst ikke noget at sige til, at i sidder tilbage med frustration og ærgerlige fornemmelser ang. Johanna osv... Og jeg er rigtig ked af at høre at psykologen måtte melde pas idag, men måske er det okay lige oveni samtalen imorgen mm...

du skal bare vide at jeg er lige her, og savner dig og glæder mig til du igen kan sætte stikket lidt i igen... vi kan alle have brug for at trække det ud...

Anmeld

15. marts 2011

TbCp

Bare lige et kram til dig

Anmeld

15. marts 2011

Anonym trådstarter

tak tøser

jeg tror hverken johanna eller kirsten deltager i mødet imorgen, der står ret tydeligt "et møde med mig" og det indikerer - i hvert fald i mine ører - at det udelukkende er den ledende jordemoder (Dorthe) der er til stede. jeg har jo sendt hende et 6 sider lagt brev om fødselsforløbet, som Søren også læste igår og jeg tænker, at det hun vil er, at gennemsnakke det med os. at forsikre sig, at vi får den hjælp vi har brug for bl.a. hos psykologen (jeg skal afsted tirsdag i næste uge igen ), spørge om vi har brug for et møde med Johanna og evt om vi vil ingive en klage over Johanna, lægen der syede mig og sosuassistenten. det FORESTILLER jeg mig, men man ved det jo ikke.

hvis Johanna er der, så går jeg. længere er den ikke.

Søren spurgte igår, da jeg blev rigtig ked af det, om han skulle tage mødet alene. han sagde også, at han vist ikke før nu havde forstået HVOR alvorligt det med den læge og den syning var for mig. han havde jo ligget på en anden seng sammen med z og "jeg var jo bare så lykkelig der og du var så helt alene"

ja, det tar rigtig hårdt at snakke om det her, men jeg kan mærke, at det er rigtig rigtig godt! altså...pissesvært og energikrævende, men jeg kan godt mærke at tingene meget langsomt falde rpå plads. jeg har fx en meget klar adskillelse mellem de ting "de andre" gjorde og så min EGEN fødsel af z. for min egen fødsel af z var fantastisk. men de svigt vi var udsat for undervejs er utilgivelige.

det er noget kringlet noget, men jeg er nok også vant til at adskille tingene, for ikke at "inficere" det som er godt med det som er dårligt

i hvert fald...TAK fordi I lytter og giver kram

Anmeld

15. marts 2011

Ni-ko-li-ne

x skriver:

tak tøser

jeg tror hverken johanna eller kirsten deltager i mødet imorgen, der står ret tydeligt "et møde med mig" og det indikerer - i hvert fald i mine ører - at det udelukkende er den ledende jordemoder (Dorthe) der er til stede. jeg har jo sendt hende et 6 sider lagt brev om fødselsforløbet, som Søren også læste igår og jeg tænker, at det hun vil er, at gennemsnakke det med os. at forsikre sig, at vi får den hjælp vi har brug for bl.a. hos psykologen (jeg skal afsted tirsdag i næste uge igen ), spørge om vi har brug for et møde med Johanna og evt om vi vil ingive en klage over Johanna, lægen der syede mig og sosuassistenten. det FORESTILLER jeg mig, men man ved det jo ikke.

hvis Johanna er der, så går jeg. længere er den ikke.

Søren spurgte igår, da jeg blev rigtig ked af det, om han skulle tage mødet alene. han sagde også, at han vist ikke før nu havde forstået HVOR alvorligt det med den læge og den syning var for mig. han havde jo ligget på en anden seng sammen med z og "jeg var jo bare så lykkelig der og du var så helt alene"

ja, det tar rigtig hårdt at snakke om det her, men jeg kan mærke, at det er rigtig rigtig godt! altså...pissesvært og energikrævende, men jeg kan godt mærke at tingene meget langsomt falde rpå plads. jeg har fx en meget klar adskillelse mellem de ting "de andre" gjorde og så min EGEN fødsel af z. for min egen fødsel af z var fantastisk. men de svigt vi var udsat for undervejs er utilgivelige.

det er noget kringlet noget, men jeg er nok også vant til at adskille tingene, for ikke at "inficere" det som er godt med det som er dårligt

i hvert fald...TAK fordi I lytter og giver kram

Anmeld

15. marts 2011

Milka

har forresten sendt et kilo tøj til din datter i dag, så der arriverer nok en pakke i morgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.