Rose <3 skriver:
Jeg tror alle sygehus bestræber sig på de 41+3, men desværre er Kolding jo et andet de steder hvor der er stor tryk på, samt mangel på JM. Men håber da det kommer i Kolding også.
Men det er lidt pudsigt hvordan man ønsker..... Jeg gad vitterligt gerne at prøve at gå spontant i fødsel... Den spænding det må være mht. HVORNÅR det sker.... Ihhh har du det også sådan?
Jeg fik at vide af min JDM igår, at de ikke har ændret det, og heller ikke gør det inden for nærmeste fremtid, fordi de ikke mener der er veldokumenteret grund... De komplikationer man undgår ved at gå til 42+0 erstattes af nogle andre, hvis man tvinger fødslen igang før tid... Tja, jeg er ikke fagperson, men de skal ikke lade mig gå et sekund længere end til 42+0 så bliver jeg ret sikkert, ret desperat! 
Jo, jeg synes også det er spændende at lade "naturen" gå sin gang. Dog ikke hvis det betyder jeg skal være gravid i 12 mdr..
Så gerne at "naturen" går i gang på lørdag, så jeg kan føde søndag - det ville passe helt fantastisk med mine planer! 
Anmeld