Jeres bedste idéer til tilbehør / grønt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.427 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Sunflower

Jeg er ved at være lidt træt af en alm. salat eller grøntsager i wok eller bare et kogt blomkålshovede eller lign. Men jeg EEEELSKER grøntsager og hér hjemme er det faktisk mere eller mindre grøntsager der er hovedetmåltidet og kødet der serveres som tilbehør.

Så vil i ikke give mig lidt inspiration? Hvad er jeres allerbedste forslag til grøntsager eller en lækker salat?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

liwsmor

Sunflower skriver:

Jeg er ved at være lidt træt af en alm. salat eller grøntsager i wok eller bare et kogt blomkålshovede eller lign. Men jeg EEEELSKER grøntsager og hér hjemme er det faktisk mere eller mindre grøntsager der er hovedetmåltidet og kødet der serveres som tilbehør.

Så vil i ikke give mig lidt inspiration? Hvad er jeres allerbedste forslag til grøntsager eller en lækker salat?

rodfrugter i oven .. kender det godt sådan er det også her hjemme. grønsager mums

Anmeld

15. marts 2011

Sunflower

liwsmor skriver:

rodfrugter i oven .. kender det godt sådan er det også her hjemme. grønsager mums

Ja selvfølgelig!!! Jeg har da tit lavet rodfrugter i ovn men det er ved at være noget tid siden. Så den er hermed noteret

Anmeld

15. marts 2011

liwsmor

Sunflower skriver:

Ja selvfølgelig!!! Jeg har da tit lavet rodfrugter i ovn men det er ved at være noget tid siden. Så den er hermed noteret

hiih. det var godt at jeg kunnehjælpe lidt. kender godt det med man føler man laver det samme . sådan har jeg det også

Anmeld

15. marts 2011

Kamulla

ja rodfrugter er godt.. laver også brokoli mos med creme Fraish (men den ALLER LAVESTE fedt%.. der skal kun 1teske i til et helt brokoli hoved) ellers blomkålsmos... skal vi have herhjemme idag.. bruger det istedet kartofler osv... gennemkogt blomkål.. så moses det med en gaffel, kryderes med salt og pebber evt. hvidløg og lidt lækker ost.. 

Anmeld

15. marts 2011

JulieE

Brocoli buketter vendt i olie hvidløg og lidt salt og så i ovnen ca 15. min... super let og lækkert!!!

Anmeld

15. marts 2011

Sunflower

Sallisørøver skriver:

ja rodfrugter er godt.. laver også brokoli mos med creme Fraish (men den ALLER LAVESTE fedt%.. der skal kun 1teske i til et helt brokoli hoved) ellers blomkålsmos... skal vi have herhjemme idag.. bruger det istedet kartofler osv... gennemkogt blomkål.. så moses det med en gaffel, kryderes med salt og pebber evt. hvidløg og lidt lækker ost.. 

Gud en god idé med blomkålsmos - dét skal prøves

Anmeld

15. marts 2011

Mor Christa

tomatsalat  eller cesarsalat med stegte kyllingestykker! MUMS!

Ellers er jeg også helt tosset med en salat med bl.a. æbler, avokado, tun eller æg

Anmeld

15. marts 2011

Giraffen

Jeg er også helt vild med coleslaaw - mums mums

ellers er fx fyldte squaxh (med kød+grønsagsblanding) rigtig lækkert og et godt alternativ til fx madpandekager

Anmeld

15. marts 2011

liwsmor

Sallisørøver skriver:

mums det æyder lækkert det tror jeg at der skal laves i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.