Vægten står stille!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg gør alt det rigtige. Spiser sundt,dyrker konditions og styrketræning. Allievel har jeg kun tabt lidt over 3 kg på 5 uger
Cmèrne falder,men jeg vil gerne se vægttallet ændre sig! Skal jeg stoppe med at træne for at vægten falder, hvad gør jeg forkert? Mit projekt med vægttab er ved at trække mig ned af. Jeg hader at alt den tid jeg har brugt på træning og de dyre priser for alt den sunde mad ikke virker til at være det værd i sidste ende! Hvorfor rykker tallene sig ikke! Hvorfor står vægten stille! AGR! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

mele

hvad er spiser rigtigt????

og hvor meget træner du???

når du styrke træner skal du huske (medmindre du vil øge din muskelmasse) ikke at have særlig meget vægt på men derimod mange gentagelser....

endnu et godt råd fra mig vil være at måle din krop med et  målbånd, samtidigt med du bruger badevægten...

nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor meget du vejer eller hvor længe du har været i gang men et vægt tab på ½-1 kg om ugen er altså virkelig flot og det har du jo opnået så herfra

Anmeld

15. marts 2011

..

Prøv madlog.dk og indtast ALT hvad du spiser, så kan du se hvordan dit daglige kcal indtag reelt ser ud kontra dit kcal forbrug- måske skal der laves lidt justeringer

Anmeld

16. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Jeg gør alt det rigtige. Spiser sundt,dyrker konditions og styrketræning. Allievel har jeg kun tabt lidt over 3 kg på 5 uger
Cmèrne falder,men jeg vil gerne se vægttallet ændre sig! Skal jeg stoppe med at træne for at vægten falder, hvad gør jeg forkert? Mit projekt med vægttab er ved at trække mig ned af. Jeg hader at alt den tid jeg har brugt på træning og de dyre priser for alt den sunde mad ikke virker til at være det værd i sidste ende! Hvorfor rykker tallene sig ikke! Hvorfor står vægten stille! AGR! 

Altså 3 kg på 5 uger er et SUNDT vægttab. Og når cm ændre sig er det hvad du skal se efter. Du laver jo dit fedt om til muskler og kroppen kan ikke forbrænde fedt og lave muskler på samme tid. Så hvis du absolut vil se vægten falde, så skal du kun fokusere på mad og ikke træning. Du skal huske på at 1 kg fedt er 2 kg muskler.

Snak med en instuktør i dit træningscenter og få nogle fif til hvordan og hvorledes. Og få målt din fedtprocent mm når du er i gang, for så kan du se at det hele ændre sig.

Anmeld

16. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Glemte helt at skrive min pointe Jeg har været på "kur" i 6 uger nu og har tabt 4 kg. MEN MEN MEN jeg var på vægten i går i centeret og selvom jeg kun har tabt de 4 kg, så har jeg tabt 7 kg fedt. Og det er der det tæller!!! Jeg har bare lavet muskler i stedet.

Anmeld

16. marts 2011

linemouse

Jeg må simpelthen også sige, at 3 kg på 5 uger er superflot!! Og når du træner så meget som du gør, så er det klart, at der er noget fedt, der omdanner sig til muskler. Jeg ville i stedet være lykkelig, hvis jeg var dig. Du siger jo selv, at CM falder. Hvorfor fokuserer du ikke på det? Du må også kunne mærke en forskel?

Jeg er sikker på, at resten følger med. Du gør jo det rigtige, og det kører jo som et sund og fornuftigt vægttab skal.

Du er sej!

Anmeld

22. marts 2011

smlmea

Super flot vægttab,stort tillykke med det.

Det der sker når man pludeslig begynder at træne,er at man det første stykke tid (helt op til 12 uger),ophober rigtig meget vand i musklerne,der ud over stiger din blodprocent,den kan faktisk stige helt op til 12 %.

Det ekstra blod bliver ved med at være der,men vandet i musklerne forsvinder igen,når musklerne har vænnet sig til den nye belastning.

Og husk det altid er en rigtig god ide,at bruge et målebånd,til at måle dig,for vægten fortæller ikke altid hele sandheden,da noget af din træning,også vil lave muskler,selv om det er lidt,gør det altså stadig noget ved vægten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.