kan i se /mærke noget på maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.768 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

mamiolvi

-Kan i se eller mærke noget på maven? altså at den er vokset...
JEg er overvægtig og syntes ikke jeg kan mærke noget endnu, bortset fra om aften hvor jeg er meget oppustet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Klumpedumpe

Jeg er kun i 8. uge og synes allerede jeg har fået en bule, føler mig ret oppustet hele tiden og kan faktisk heller ikke rigtigt passe mine bukser! Har lige kigget lidt på nettet efter nogle ventebukser, men kan dog stadig passe nogle gamle for store jeans, jeg havde i skabet  Jeg var til 1. lægebesøg i går, og hun mærkede på min livmoder og sagde "Ja... du er jo ikke helt lille!" så jeg skal til en ekstra scanning for at se, om jeg kun er så langt som jeg tror! Men altså, det er også nr. 3, så det kan vel også have noget at sige... Drømte i nat, at det var tvillinger! 

Er det din 1.? For med min den 1. kunne man først se noget et stykke længere henne... 

Anmeld

15. marts 2011

mamiolvi

Klumpedumpe skriver:

Jeg er kun i 8. uge og synes allerede jeg har fået en bule, føler mig ret oppustet hele tiden og kan faktisk heller ikke rigtigt passe mine bukser! Har lige kigget lidt på nettet efter nogle ventebukser, men kan dog stadig passe nogle gamle for store jeans, jeg havde i skabet  Jeg var til 1. lægebesøg i går, og hun mærkede på min livmoder og sagde "Ja... du er jo ikke helt lille!" så jeg skal til en ekstra scanning for at se, om jeg kun er så langt som jeg tror! Men altså, det er også nr. 3, så det kan vel også have noget at sige... Drømte i nat, at det var tvillinger! 

Er det din 1.? For med min den 1. kunne man først se noget et stykke længere henne... 

he he nej det er nummer 4...

Anmeld

15. marts 2011

HA87

Jeg er i 11 uge og synes da bestemt at jeg har fået noget bule...

Er også meget slank på maven uden et gram fedt.

Kan også godt mærke det lidt på buksekanten.. Hehe

Anmeld

15. marts 2011

Ønskeønskeønskebarn

hej piger,

er 6+ henne og her kan man allerede fornemme det. Jeg kan heller ikke have mine cowboybukser på mere de generer mig. Vi skal til tryghedsscanning her den 25. så er vildt spændt. Min far spurgte om jeg var sikker på der ikke er to, sagde at det er jeg for jo ingen tvillinger i familien... meeeennn det er der jo jo så alligevel fik jeg fortalt.. min faqrfar og min farmors side er der mange tvillinger... hihi...- spændende

Anmeld

15. marts 2011

Klumpedumpe

Blev lige ringet op i eftermiddags af svangrelaboratoriet, der har tilbudt mig en "terminsscanning" i næste uge, pga den moderkagebiopsi, jeg skal have lavet. Iiih glæder mig til at se spiren :-) og få sikkerhed på hvor om jeg i virkeligheden er længere henne!

Anmeld

15. marts 2011

Madam Blå

Jeg har mærket det i halvanden uge nu. Er meget oppustet, og har fået en lille "dunk" nederst på maven.. Kan slet ikke have at noget strammer om maven på mig.

Jeg bliver så oppustet i løbet af dagen, at jeg ser jeg meget gravid ud. Så det er svært at skjule. (især hvis man lægger de store bryster og hyppige toiletture til...)

Anmeld

15. marts 2011

akskovmose

Jeg er 11+4 (tror jeg nok ) og jeg er tydelig gravid nu.. Det er i bund og grund formegentlig mest luft, men den er ikke til at tage fejl af.. Syntes jeg i aftes mærkede små bobler.. Hmm men det syntes jeg jo egentlig er alt alt for tidlig..

Skal lige sige det jo er vores 4. barn, og ved vores 2. barn var jeg kun i 13. uge da jeg mærkede ham første gang.. så hvem ved.. arg måske der gemmer sig 2  

annette

Anmeld

17. marts 2011

NinaNymannMadsen

jeg er 10+6 og ja jeg kan både se og mærke at maven er vokset.
men det er mit andet barn.

mine mavebilleder ligger også her inde på baby og der kan man også se en forskel fra det første til det sidste jeg har taget indtil videre.

Anmeld

19. marts 2011

Aagaard

Jeg har været ude og købe ventebukser idag. Lige pludselig blev jeg MEGA træt af at mine bukser absulut skulle stramme og være trælse! Så nu tog jeg koncekvensen!  Man kan godt se det på mig efterhånden, men prøver at skjule det lidt endnu, gerne til efter nakkefoldsscanning her den 25. så har man lidt vished for at alt bliver godt :-) Jeg glæder mig meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.