Har vi mon været for sent på den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

engdraget

Hej

Sagen er den at jeg havde en fløjtende positiv ÆL-test i går aftes, og sexede, men kæresten lider lidt af "præstationsangst" og kunne ikke komme...var kommet til at røbe at "i aften skal der squ virkelig hygges!!!". Aftenen før var den svagt positiv!

Tog så en test i eftermiddag der ingenting viste, men jeg havde vildt lyst efter ungerne var puttet her til aften, så jeg sprang på ham!!, og han nåede klimaks på fornemste vis

Mon løbet er kørt for os i denne cyklus eller er der håb!?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Mauser.

man siger vidst at efter test er positiv skal der gå 24 timer, så det burde i godt kunne nå .. 

Anmeld

14. marts 2011

sweet

engdraget skriver:

Hej

Sagen er den at jeg havde en fløjtende positiv ÆL-test i går aftes, og sexede, men kæresten lider lidt af "præstationsangst" og kunne ikke komme...var kommet til at røbe at "i aften skal der squ virkelig hygges!!!". Aftenen før var den svagt positiv!

Tog så en test i eftermiddag der ingenting viste, men jeg havde vildt lyst efter ungerne var puttet her til aften, så jeg sprang på ham!!, og han nåede klimaks på fornemste vis

af egne erfaringer så vil jeg sige at i har nået det

Anmeld

14. marts 2011

engdraget

sweet skriver:

af egne erfaringer så vil jeg sige at i har nået det

Uhh, hvor jeg håber I har ret!!! Vi hygger os i hvert fald om et par dage igen...!

Anmeld

15. marts 2011

CmarianN

engdraget skriver:

Hej

Der er da stadig håb  Ved ikke om det er ca 36 eller 48 timer sæden kan leve i kvinden .... Tror ikke du skal være nervøs for, atI har spildt chancen, for det tror jeg nu ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.