Skøn weekend :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Dictes mor

Vi har haft en skøøøøn weekend, hvor vi bare har været hjemme på gården og hygget. Per har fået sin traktor, men ikke uden brok fra mig, for jeg havde egentlig tiltænkt de penge, som betalte den, til behandling, så Dicte kunne få sig en lillesøster på et tidspunkt, når vi er klar til det. Men så må vi jo spare op og vente endnu længere med det. Her er lidt billeder fra weekenden og et af den fine traktor, som (må jeg desværre indrømme) man ikke kan undvære. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Klumpe-dumpe

Hvad pokker er der med mænd og traktor??? Min pappi har også lige købt en ny, og hans søn har lige købt ny. (som min pappi så skal skal køre fra Hals til Århus i )

Men det ser godt nok ud til at ha´været en rigtig hygge weekend, ude på landet :)

Anmeld

14. marts 2011

JustAnotherName

Skønne billeder. Og ihh, hvor er Dicte dog vokset og blevet større!

Anmeld

15. marts 2011

TbCp

Dejlige billeder!!!

Anmeld

15. marts 2011

Vingummien

Traktor høre åbenbart en mand til

Dejlige billeder, og ser da udtil at i rigtig har hygget

Anmeld

15. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Det er nok okay, hvis i skal være selvforsynende osv:0)

og ja, så må i spare op igen, så Dicte kan blive store søs!

Anmeld

15. marts 2011

Milka

gal hvor er hun blevet stor!!  dejlige tøs  og, øh, dejlig traktor 

Anmeld

15. marts 2011

anna-jonas

En mand og hans traktor...............

Dejlige billeder af far og datter................og er det Dictes nye kruv hun sidder og læser i??? *fnis*

Anmeld

15. marts 2011

Dictes mor

anna-jonas skriver:

En mand og hans traktor...............

Dejlige billeder af far og datter................og er det Dictes nye kruv hun sidder og læser i??? *fnis*

Præcis, det er Dictes kurv Dicte elsker at kravle rundt i Mollys kurv, som Molly forøvrigt hader at være i, så det passer dem begge ganske fint

Anmeld

15. marts 2011

oo

Der ER altså noget med mænd og traktorer!! Søren gik fuldstændig i koma nede i Legekæden ved traktorhylden og kom til sidst hen til mig og sagde at Sol SKULLE have en traktor SNART! og det skal jo ikke være hvilken som helst, det skal være det helt rigtige mærke også!!

men idyllisk ser det nu ud at have en i RIGTIG størrelse!

Dicte ser altid så glad ud, det er så skønt (og jeg kan ikke lade være at tænke hvor fantastisk det er, at hun kom til verden...det er vist sådan en "behandlingskvinde" ting )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.