Jeg ved ikke/ jeres mening.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Mellepige

Hej damer

Lidt skørt måske, men ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre

Mig og kæresten har været igang med PB i lidt over 1 åt, uden gevinst. Jeg har nu skiftet læge, fordi min læge før, ikke ville hjælpe før der var gået 2 år. Men kæresten skal aflevere sæd-prøve D. 24. Så lidt fremad går det!

Her kommer mit spørgsmål så - Jeg har brugt ÆL teste og gravidetets teste det sidste halve år, der er til en cyklus mere, men så er det slut, og jeg ved virkelig ikke om jeg skal blive ved? Altså om jeg skal købe flerer, eller bare lade det gå sin gang? Er da ved at blive skør af at tænke på alt det baby, men alligevel syns jeg det er rart at vide PRÆCIS tidspunktet! Jeg ved jo ca hvornår min ÆL rammer.

Nå piger, hvad siger i til det her lidt fjollede spørgsmål- kom med jeres mening el. råd

Kram....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

NilleG

min perosnlige erfaring vi har været igang i 5måneder) Jeg brugte æløsnings tests men gjorde mig simpelthen sindsyg fordi  jeg jo ikke er blevet gravid af at tage dem alligevel de jo har været positive og vi har haft sex... sååå vi har ikke brugt dem de sidste par måneder og det har da gjort mig lidt mere rolig men nu har vi besluttet at bruge dem igen.. he he.. Så det er svært prøv at stop med dem man kan jo altid begynde igen

Anmeld

14. marts 2011

anonymtrunte

Hej  Idit sted, trorjeg ikke jeg ville stoppe,test eller ej, for jeg kan se ud fra din tekst at i VIRKELIG ønsker et barn,såhis du følger min mening, fortsætter i. 

KNUS fra mig

Anmeld

14. marts 2011

Mauser.

Hej (: jeg tror nok at jeg ville blive ved, jeg ved at man kan blive skør i bolden meeen jeg ville nok ikke stoppe  tværtimod ville jeg holde mig fra manden indtil æg. test var positiv, jeg siger ikke at det nødvendigvis virker men det gjorde det her .. 

Efter positiv æg. løsningstest sexede vi bare på selve dagen og de efterfølgende 3 3 dage .. 

fingre for der snart er en lille spire på vej. 

Anmeld

14. marts 2011

sweet

1m1i1a skriver:

Hej damer

Mig og kæresten har været igang med PB i lidt over 1 åt, uden gevinst. Jeg har nu skiftet læge, fordi min læge før, ikke ville hjælpe før der var gået 2 år. Men kæresten skal aflevere sæd-prøve D. 24. Så lidt fremad går det!

Her kommer mit spørgsmål så - Jeg har brugt ÆL teste og gravidetets teste det sidste halve år, der er til en cyklus mere, men så er det slut, og jeg ved virkelig ikke om jeg skal blive ved? Altså om jeg skal købe flerer, eller bare lade det gå sin gang? Er da ved at blive skør af at tænke på alt det baby, men alligevel syns jeg det er rart at vide PRÆCIS tidspunktet! Jeg ved jo ca hvornår min ÆL rammer.

Nå piger, hvad siger i til det her lidt fjollede spørgsmål- kom med jeres mening el. råd

Kram....

måske prøve at lade være med at bruge flere ægløsningstest nu når du ca ved hvornår den kommer

Anmeld

15. marts 2011

CmarianN

1m1i1a skriver:

Hej damer

Kram....

Hej dig 

Jeg brugte ÆL og graviditets-tests det første halve år. Jeg blev så ked af det hver gang den viste negativ, så jeg "opgav" og er først begyndt at bruge dem igen, nu hvor vi har været i gang i et år og er begyndt i hormonbehandling - så for at få en føling med om dét virker!

Ved ikke om du kan bruge det til noget...  PØJ PØJ til os begge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.