Har her til aften passe mit lillebror på 5 år, rigtig hyggeligt og sjovt
Vi pjattede rund efter han havde været i bad, jeg snakker som en ny dasker og laver stemmen om, han griner først af mig, men da jeg så bliver ved kigger han strengt på mig og siger
"Helt ærligt Milla hvis du ikke kan snakke ordenligt, gider du så ikke bare holde mund"
Nå så fik jeg lige den 
Så kommer vi til den tid hvor der skal læses godnat historie, og det plejer og være rigtig hyggeligt, Bølle (min lillebror) finder så en bog vi skal læse, han kommer med bogen "kend din krop" Jeg går igang med og læse og synes faktisk den er rigtig lærerig
Kommer så til afsnittet der hedder den lille forskel, altså forskellen på piger og drenge, læser så det der står omkring pigen og peger på hendes tissekone og siger "revnen" (det var det der stod) Bølle kigger så på mig og siger
"Milla nu tager du dig altså sammen, det er ikke en revne det er en tissekone - fik du den en tissekone!!"
Jeg kigger på ham og smiler mens jeg spørger om han selv vil læse bogen når han nu er så klog og dygtig
Bølle kigger surt på mig og siger
"Hvis jeg selv kunne læse så behøvede du lige som ikke at læse godnat historie for mig, vel??"
Jeg var flad af grin og knægten, han er 5 år gammel men snakker super godt og har bare styr på tingene skal jeg love for
Tror jeg frem over vil snakke ordenligt og sige tingene som han kender dem eller bliver jeg jo bare sat på plads 

Anmeld