Lektie hjælp nogen der vil være det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Dittemor26

Jeg er klar på at hjælpe dig efter bedste evne Bor I esbjerg, men ellers kan man jo klare meget over nettet. Kan både dansk og matematik. Det er godt nok lige et par år siden jeg blev færdig med gymnasiet, tror selv jeg ville have godt af en opfriskning Skriv endelig en PB, så er jeg klar med et par hjælpende hænder

Kh Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Anonym trådstarter

112233 skriver:

Jeg vil gerne. Bor også i Sønderjylland hvis det skulle være. Elsker at hjælpe..
Anita

Kan se du heller ikk bor så langt væk bor lig ved siden af Aabenraa.

Men hvis det bare er hjælp igennem nettet tror jeg allerede det vil hjælpe en del

Jeg vil ikk ku give så meget for det da jeg lig er bleven enlig. Håber det alligevel kan gå.

Anmeld

14. marts 2011

Hansen97

Kan se du heller ikk bor så langt væk bor lig ved siden af Aabenraa.

Men hvis det bare er hjælp igennem nettet tror jeg allerede det vil hjælpe en del

Jeg vil ikk ku give så meget for det da jeg lig er bleven enlig. Håber det alligevel kan gå.

Jeg skal ikke have noget for det.. Altid godt at få det brugt...

Anmeld

14. marts 2011

Mor Christa

jeg vil også gerne hjælpe dig hvis du ahr brug for hjælp. Jeg går bare på barsel, så det kunne da være meget hygge at hjælpe dig lidt Vi kan gøre det på msn eller sådan noget hvis du vil det? Burde både kunne hjælpe dig med matematik og dansk (: (Har haft begge fag på højniveau i gymnasiet, så det burde ikke være noget problem)
Lige en sidste ting; du skal ikke være flov! Du skal være stolt fordi du står ved det og gør noget for det Jeg synes det er flot af dig

Anmeld

14. marts 2011

Hansen97

Send en besked så får du min mail og mobil nummer.

Anmeld

14. marts 2011

Anonym trådstarter

112233 skriver:

Jeg skal ikke have noget for det.. Altid godt at få det brugt...

I denne her uge skal jeg aflevere 4 dansk opgaver.

Med tema Genre også forskellige opgaver.

Men skal vi tage den over msn eller mail i stedfor?

Anmeld

14. marts 2011

Hansen97

Anonym skriver:

I denne her uge skal jeg aflevere 4 dansk opgaver.

Med tema Genre også forskellige opgaver.

Men skal vi tage den over msn eller mail i stedfor?

Ja.. Min mail er Hansens@email.Dk

Anmeld

14. marts 2011

Anonym trådstarter

Hvor er i bare skønne tøser!

Nu kan jeg ikk vælge jer alle men håber at jeg må vende tilbage til dem af jer det ikk li bliver hvis en af de andre hopper fra eller bliver syg.

Tror det blir lidt forvirrende med for meget hjælp til sidst da vi løser alt på forskellige måder

Anmeld

14. marts 2011

Ranarupta

Anonym skriver:

Ja det vil nok være løbende da det er nogle år siden jeg gik i skole og har glemt næsten alt.

Så regner med at sku have hjælp indtil jeg er ind i det hele igen.

Jeg har ikke noget i mod hjælp over nettet da det meste alligevel går den vej igennem.

Mange mange tak for ordene. Det er netop fordi jeg vil det her at jeg beder om hjælp selvom jeg helst vil selv.

Jamen, du skriver bare, hvis det er

Anmeld

14. marts 2011

Manakauapo

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig. Det kan jo være vi sidder med nogle af de samme opgaver måske?!

Bare skriv til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.