Her til aften....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

TbCp

Vingummien skriver:

Drabelige tanker så hun den nye serie igår

Hahaha nej dog ikke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Mumto3

Ja, det var god!!!

Min pige på 2år (snart 3år) så forleden dag at jeg havde mens. Hun er helt med på, at så skal jeg have et rent bind, og hun var også på vej hen i skuffen for at hente til mig. Men så vender hun sig om og peger på mine trusser og siger: Mor, altså! jeg synes bare det er så pattet det der!!!

Ej, hvor jeg grinede!!!

Anmeld

14. marts 2011

TbCp

Mumto3 skriver:

Ja, det var god!!!

Min pige på 2år (snart 3år) så forleden dag at jeg havde mens. Hun er helt med på, at så skal jeg have et rent bind, og hun var også på vej hen i skuffen for at hente til mig. Men så vender hun sig om og peger på mine trusser og siger: Mor, altså! jeg synes bare det er så pattet det der!!!

Ej, hvor jeg grinede!!!

Arhahahahah

Anmeld

14. marts 2011

UngMor83

TbCp skriver:

Carsten synger godnatsang for Liva:
"Se den lille kattekilling, nej hvor er den sød, den har fået en pil i røven og nu er den død!"

Liva synger godnatsang for Carsten:
"Se den lille kattekilling, nej hvor er den sød, den har ikke fået nogen pil i numsen, men den er blevet kørt over og splattet ud på min dyne!"

Hahaha hvor genialt

Her til aften siger jeg til Astrid: Har du lavet pøller i bleen? Hun svarer: Nej moar, det er Maria der har gjort det. Maria lavet pøller i din ble? spørger jeg. Ja svarer hun, for jeg gider ikke gøre det selv. Det er ulækkert *G*

Anmeld

14. marts 2011

TbCp

UngMor83 skriver:

Hahaha hvor genialt

Her til aften siger jeg til Astrid: Har du lavet pøller i bleen? Hun svarer: Nej moar, det er Maria der har gjort det. Maria lavet pøller i din ble? spørger jeg. Ja svarer hun, for jeg gider ikke gøre det selv. Det er ulækkert *G*

Hehehehe

Anmeld

14. marts 2011

Mumto3

UngMor83 skriver:

Hahaha hvor genialt

Hahahaha,....ej, hvor godt!!! Nej, det er da klart, selvfølgelig er det ikke hende der har gjort det!!!

Anmeld

14. marts 2011

HAHAHAHAHA.... Hold kæft, hvor jeg elsker Liva!!

Hun bidrager sq altid til et godt grin!!

Stine og Lisa.

Anmeld

14. marts 2011

TbCp

Tilmeldt skriver:

HAHAHAHAHA.... Hold kæft, hvor jeg elsker Liva!!

Hun bidrager sq altid til et godt grin!!

Stine og Lisa.

Ja hun er simpelthen så sjov!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.