Lige en mere om blodtrykket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

Jæss mannnner. Det var dog dejligt for dig!  

Ja Jeg var også rigtig glad da jeg kom hjem efter snak med lægen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Jeps!

Her kan jeg klare det med en panodil + en ipren.... men når de er virkelig slemme er der intet der hjælper!

Jeg må ikke spise ipren eller andet som det, så fra tid til anden,er der bare inter der hjælper her....

Må ha´lært Malucca, hvordan hun skal give massage ;)

Anmeld

14. marts 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Jeg må ikke spise ipren eller andet som det, så fra tid til anden,er der bare inter der hjælper her....

Må ha´lært Malucca, hvordan hun skal give massage

Arggh ja der var noget med det Øv.... jeg har sådan nogle papirer med punkter rundt omkring på kroppen hvor man kan give massage... altså sådan noget med hvor man skal trykke for at få hovedpine til at gå væk, ondt i lænden osv osv...

Jeg vil gerne scanne dem ind til dig og maile dem hvis du er interesseret og ikke allerede har sådan nogle...

Anmeld

14. marts 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Arggh ja der var noget med det Øv.... jeg har sådan nogle papirer med punkter rundt omkring på kroppen hvor man kan give massage... altså sådan noget med hvor man skal trykke for at få hovedpine til at gå væk, ondt i lænden osv osv...

Jeg vil gerne scanne dem ind til dig og maile dem hvis du er interesseret og ikke allerede har sådan nogle...

Ja det må du meget gerne...

Har også nogle papir, men de punkter sidder på ryggen/kraniekanten, som ikke er det nemmeste at massagere selv....

PFT 1000 tak.

Anmeld

14. marts 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Ja det må du meget gerne...

Har også nogle papir, men de punkter sidder på ryggen/kraniekanten, som ikke er det nemmeste at massagere selv....

PFT 1000 tak.

Det skal jeg lige få gjort imorgen!

Anmeld

14. marts 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Det skal jeg lige få gjort imorgen!

Anmeld

14. marts 2011

AnneBJ

Hvor er det fedt! Særligt i forhold til "manglende" hovedpine, og kommende graviditet! 

Anmeld

15. marts 2011

TbCp

AnneBJ skriver:

Hvor er det fedt! Særligt i forhold til "manglende" hovedpine, og kommende graviditet! 

Ja det er skønt! og nu ved vi, at vi blive gravide igen på et tidspunkt!

Anmeld

15. marts 2011

Skouboe

Stort tillykke

Anmeld

15. marts 2011

TbCp

Skouboe skriver:

Stort tillykke

Heh tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.