lærer I baby at kende i maven???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Stine Raaholt

Hej piger

Jeg går somme tider og filosoferer lidt om hvad det er for en lille størrelse jeg har derinde...

hun er helt klart en aktiv lille tøs. Men hun virker samtidig rolig... hun sparker rigtig tit og reagerer på mine berøringer, hvis jeg finder hendes lille fod på maven... men hun sparker ikke hårdt... så jeg tror hun er et rimelig roligt gemyt...

er det helt hen i skoven at tænke sådan, eller tænker I også på hvordan den lille er??

Jeg har jo 2 i forvejen og de er vidt forskellige, men dreng er ret rolig, fornuftig, følsom og ikke særlig vild. bliver meget sjældent hidsig... Min datter derimod, som er den yngste er utrolig temperamentsfuld, lidt af en drama gueen og virkelig stædig. samtidig er hun utrolig glad og udadvendt og virker ret robust følelsesmæssigt... I vuggestuen sagde de også allerede efter den første uge, at Viola da godt nok er et helt andet barn end Julius var - Nå men min pointe er at jeg også kunne mærke stor forskel på hvordan de bevægede sig inden i mig... så måske er der en sammenhæng og måske har de personlighed allerede inde i maven...??? hvad tror I??

kram Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

otlitrom

Nu er jeg gravid med den 1., så har ikke noget at sammenligne med. Men JA, jeg tænker da over, hvilket gemyt der mon gemmer sig derinde!

Jeg tror det er et rolgt barn. Jeg mærker spark ver dag, og det har jeg gjort siden 18. uge.. Det er ikke kæmpe hårde spark, men det føles mere som møfferi.. En der putter sig! Nogle gange går den dog helt amok og holder træskobal på min blære, og så er jeg lige ved at gå amok..

Jeg skriver 26+0 i morgen, og jeg havde egentlig forestillet mig noget andet, inden jeg blev gravid. Noget "vildere liv" i maven. Men jeg vælger at se det som et stille barn, som måske ligner sin mor lidt af natur..

Jeg glæder mig til at se, om det passer, når baby kommer sidst i juni

Anmeld

15. marts 2011

deline

Jeg synes bestemt også at tanker flyver meget på hvordan min lille nye prinsesse mon bliver efter fødslen - Bliver hun ligesom sin storesøster eller er hun helt anderledes - Det er 6 år siden jeg fødte sidst så kan ikke rigitg huske hvordan det føltes men tænker at der er godt gang i hende her - men forhåbentlig på den gode måde. Jeg synes også det er super dejligt at gå og forestille sig det her nye livs udseende, følsomhed og alle de små dejlige personlige udtryk.....

Line  

Anmeld

15. marts 2011

mortil4dejligepiger

Jeg har egentlig aldrig syntes, jeg har kunne fornemme deres temperament/gemyt allerede i maven. Men måske nogle kan?

Denne gang tænker jeg også over, hvad for en lille én der gemmer sig derinde. Men jeg aner det ikke - bliver spændende at se om 6 uger tid

Anmeld

16. marts 2011

Stine Raaholt

Det er måske også bare noget man forestiller sig - synes bare der har været forskel på de første to gange.... og der er virkelig også forskel i real life

og så er det nok bare hyggeligt at gå og forestille sig hvad det er for en lille spirevip...

måske er det øsnketænkning at det er en lille stille en, fordi det er min 3'er

Kram S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.