det første scannings billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.250 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

cami87

den lille trold..  alt var som det skulle være og hjertet slog på livet løs  den var fra hoved til hale 12,4 mm. og regnede frem til at jeg var 7+3 men min læge siger jeg er 7+5...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Kofoed.

Camilla og frederik skriver:

den lille trold..  alt var som det skulle være og hjertet slog på livet løs  den var fra hoved til hale 12,4 mm. og regnede frem til at jeg var 7+3 men min læge siger jeg er 7+5...

Jamen tillykke

Du skal gå efter scanningsterminen, da man ikke ved præsidt, hvordan en cyklus er, derfor ved man ikke med sikkerhed, hvornår bebse er blevet.

Må man spørge hvorfor du har været til scanning (tryghed/termin og)? og er den selv betalt?

Anmeld

14. marts 2011

cami87

oki  jamen fik fjernet en cyste her fra et par uger siden i underlivet. hvor samtidig der også blev scannet. men der var den så lille så man næsten ikke kunne se den og hjertet slog ikke endnu.

men så idag skulle jeg se om trådene var faldet ud. og så fik jeg lige lov til at se bebs igen  og fik billede med ganske gratis.. de var rigtig søde derinde. de sagde jeg bare kunne komme forbi hvis jeg bekymret over noget.. så ville de gerne scanne mig igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.